was Frans wel bij te houden?De route is ongeveer 24 KM en op die ene ronde die ik heb gereden heb ik ongeveer zo'n 3 liter benzine opgestookt dus dat viel nogal mee.( op volle snelheid gereden achter Frans Verhoeven aan )
tot morgen iedereen,
johan
Moderator: ghulst
was Frans wel bij te houden?De route is ongeveer 24 KM en op die ene ronde die ik heb gereden heb ik ongeveer zo'n 3 liter benzine opgestookt dus dat viel nogal mee.( op volle snelheid gereden achter Frans Verhoeven aan )
Net niet , niet helemaal , helemaal nietjohanb schreef:was Frans wel bij te houden?
johan
Ah, mensen die het echt kunnen vallen dus ook nog wel eens op zo'n crossbaan. Ik al bij de 3e bocht tijdens de eerste ronde. Maar goed... ik had dan weer geen schade.folie schreef:Heb je 'm zien liggen ? Hij heeft die Yamaha hartstikke kort gereden op de crossbaan van Hapert.TTT schreef:frans verhoeven
Het zal toch wel een KTM geweest zijn.speedphreax schreef:folie schreef:Heb je 'm zien liggen ? Hij heeft die Yamaha hartstikke kort gereden op de crossbaan van Hapert.TTT schreef:frans verhoeven
Prachtig, voor een eerste keer,mooi weer, prima organisatie, enkel 1 nadeel, wel vermoeiend, na 12 rondjes voel je je armen niet meer.....WG schreef:15 oktober Hapert Offroad de Kempen, gaat een beginnende endurorijder hier iets kunnen komen doen? Of gaat die gewoon "onderuit" worden gemaaid, ik heb nog geen echte tochten met meerdere, lees + 10, rijders gedaan vandaar de vraag.
WG schreef:Prachtig, voor een eerste keer,mooi weer, prima organisatie, enkel 1 nadeel, wel vermoeiend, na 12 rondjes voel je je armen niet meer.....WG schreef:15 oktober Hapert Offroad de Kempen, gaat een beginnende endurorijder hier iets kunnen komen doen? Of gaat die gewoon "onderuit" worden gemaaid, ik heb nog geen echte tochten met meerdere, lees + 10, rijders gedaan vandaar de vraag.
Inderdaad!AdventureRider schreef:Dus wel op motofotoservice:
http://www.motofotoservice.com/imagedetails/53161.html
Volgens mij ben je je motor aan het optillen na een valpartijHouten Klaas schreef:Ik met mijn houten poot.
Welke bocht was dat ?
http://www.motofotoservice.com/watermark/52037.jpg
Dit was n.l. gisteren in Noordwolde.AdventureRider schreef:"Welke bocht was dat ? "
Moet ik dit als een serieuze vraag zien? Of verwacht je een antwoord als: de Tarzan bocht, de GT, de Strubben of iets dergelijk.