Hapert

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

WG

15 oktober Hapert Offroad de Kempen, gaat een beginnende endurorijder hier iets kunnen komen doen? Of gaat die gewoon "onderuit" worden gemaaid, ik heb nog geen echte tochten met meerdere, lees + 10, rijders gedaan vandaar de vraag.
speedphreax

WG schreef:15 oktober Hapert Offroad de Kempen, gaat een beginnende endurorijder hier iets kunnen komen doen? Of gaat die gewoon "onderuit" worden gemaaid, ik heb nog geen echte tochten met meerdere, lees + 10, rijders gedaan vandaar de vraag.
Ik heb ooit mijn eerste offroad rit in Hapert gedaan. Gaat dus best. Gewoon doen. Er zijn zat gasten die minder hard rijden.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
folie

WG schreef:15 oktober Hapert Offroad de Kempen, gaat een beginnende endurorijder hier iets kunnen komen doen? Of gaat die gewoon "onderuit" worden gemaaid, ik heb nog geen echte tochten met meerdere, lees + 10, rijders gedaan vandaar de vraag.
Het is een off road rit, dus er valt niks te winnen, en er gaat helemaal niemand 'gewoon onderuit gemaaid' worden.
Gewoon lekker komen rijden. Als het mooi weer is is Hapert een mooie gelegenheid voor je eerste rit. En laat je vooral niet opnaaien.
schildertje
Contacteer:

Toekomstige wereldkampioenen rijden overal, gewoon je eigen spoor blijven rijden. Als ze sneller zijn gaan ze er maar omheen :wink:
ives

Bij deze rit moet je een MON dagverzekering afsluiten. Mijn vraag: geldt dit ook voor belgen? Is dit niet een soort van familiale verzekering? Die wij Belgen zowieso hebben?

Of vergis ik mij? Weet niet veel af van verzekeringen maar vindt het wel raar dat je in Nederland niet voor elke georganiseerde rit zo'n MON dagverzekering moet afsluiten. Bv. Peelrijders rit.

alle info welkom..
speedphreax

"Het inschrijfgeld voor deze drukbezochte Brabantse OTR-rit bedraagt 20 Euro plus 10 Euro voor een MON-dagverzekering. Zoals je ziet is de dagverzekering dit jaar helaas duurder geworden. "

Bron: http://www.peelrijders.nl/start.html

Bij de KNMW heb je trouwens ook een dagverzekering, net als bij de MON.
folie

Het wordt mooi weer. Wie komt er allemaal ?
Gast

HelaHola,

ik heb het met mijn ex zo weten te plooien dat ze die dag de kinderen heeft... Ik ben van de partij...!! Vraagje: moet je motor FIM goedgekeurde banden hebben bij deze rit of is er geen keuring??

Toto zondag
Felix.
oossie
Contacteer:

@speedphreax
Wanneer rij je in debuurt van Ede ind terrein ofzo.
Ben vanaf volgende week in bezit van ktm 300exc kunnen we heuvels rijden die je nomraal met je amerikaan rijd 8)

Was jij diegene die het spoor aan de zijkant gemaakt hebt?
speedphreax

oossie schreef:@speedphreax
Wanneer rij je in debuurt van Ede ind terrein ofzo.
Ben vanaf volgende week in bezit van ktm 300exc kunnen we heuvels rijden die je nomraal met je amerikaan rijd 8)

Was jij diegene die het spoor aan de zijkant gemaakt hebt?
Dat spoor aan de zijkant? Ben je gek... dat is meer dan 45 graden en dan ook nog eens een meter of 10 hoog. Daar ga ik met mijn dure auto niet vanaf. Met de motor ook niet. Jeep heb ik trouwens alweer verkocht aan een maat van me. Ik ga waarschijnlijk wel weer een ander kopen.

Na het seizoen van de offroad ritten ben ik er wel weer te vinden met mijn KTM.
oossie
Contacteer:

speedphreax schreef: Dat spoor aan de zijkant? Ben je gek... dat is meer dan 45 graden en dan ook nog eens een meter of 10 hoog. Met de motor ook niet.
Daarin zit nu net de uitdaging... 8)
speedphreax

oossie schreef:
speedphreax schreef: Dat spoor aan de zijkant? Ben je gek... dat is meer dan 45 graden en dan ook nog eens een meter of 10 hoog. Met de motor ook niet.
Daarin zit nu net de uitdaging... 8)
Ik ga wel bovenaan staan kijken hoe jij de uitdaging aangaat. De ruggebreek filmpjes zet ik wel op youtube 8)
oossie
Contacteer:

speedphreax schreef: Ik ga wel bovenaan staan kijken hoe jij de uitdaging aangaat. De ruggebreek filmpjes zet ik wel op youtube 8)
Mooie is je kunt laag beginnen. is het gevoel goed dan ga je verder omhoog.
Is een mooi talud. omhoof heeft Klaas aleens geprobeerd. kwam net niet tot bovenaan. Meer trainen dat en dan lukt het wel.
speedphreax

oossie schreef:
speedphreax schreef: Ik ga wel bovenaan staan kijken hoe jij de uitdaging aangaat. De ruggebreek filmpjes zet ik wel op youtube 8)
Mooie is je kunt laag beginnen. is het gevoel goed dan ga je verder omhoog.
Is een mooi talud. omhoof heeft Klaas aleens geprobeerd. kwam net niet tot bovenaan. Meer trainen dat en dan lukt het wel.
Ik ben regelmatig boven gekomen maar dan wel schuin. Dat gaat prima. Recht naar boven zou ik overigens nog wel durven proberen. Het is meer dat ik recht naar beneden niet durf. Als je naar beneden gaat is de kans groot dat je onder vrij hard gaat en de overgang van naar beneden naar vlak is dan veel te plotseling.
folie

Fee schreef:HelaHola,

ik heb het met mijn ex zo weten te plooien dat ze die dag de kinderen heeft... Ik ben van de partij...!! Vraagje: moet je motor FIM goedgekeurde banden hebben bij deze rit of is er geen keuring??

Toto zondag
Felix.
www.ork.nl
johanb

he fee,

vorig jaar werdt er niet naar de banden gekeken. heb zelf toen met cross banden gereden. was toen geen probleem.

johan
folie

johanb schreef:he fee,

vorig jaar werdt er niet naar de banden gekeken. heb zelf toen met cross banden gereden. was toen geen probleem.

johan
mail van ORK: crossbanden is in principe geen probleem.
pruus
Contacteer:

Alleen persoonlijk overlijden zou mij kunnen weerhouden!
Of die kutkoppeling :evil:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje

pruus schreef:Alleen persoonlijk overlijden zou mij kunnen weerhouden!
Toch een Rekluse misschien :wink: ? Dan heb je er geen last meer van :lol:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
folie

pruus schreef:Alleen persoonlijk overlijden zou mij kunnen weerhouden!
In het Hoaperse Zaand gin koppeling nodig.
mmrizio

Zijn er nog carpoolers vanuit regio Woerden (A2 vanaf Utrecht)?

Maurice
mmrizio [at] gmail [punt] com
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
TTT

Tot morgen allemaal :)
smurf.
Gast

Ja tot morgen... we zullen ze weer eens laten ronken :lol:
Sjokske

adje schreef:Toch een Rekluse misschien :wink: ? Dan heb je er geen last meer van :lol:
Dealer zeker ........... :?: Gaatje in d'n Pruus z'n koppelingsleiding geprikt toevallig :?:
Kom morgen wel FF kaike (niet te lang, baal er al zat van dak nie mee ken tuffe) :(
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
adje

Vanmiddag een ronde gereden met de mannen van Hapert en het is prima voor mekaar daar in Hapert.
De landerijen zijn zeer zwaar maar een beetje motor komt daar probleemloos doorheen.
Geen modder wel een beetje stof.
De twee crossbanen worden nu in zijn geheel gereden en er is geen kruipdoor sluipdoor dit jaar op de crossbanen aangelegd.
Wel wat kruipdoor sluipdoor elders op de route maar niet zo veel.
De route is ongeveer 24 KM en op die ene ronde die ik heb gereden heb ik ongeveer zo'n 3 liter benzine opgestookt dus dat viel nogal mee.( op volle snelheid gereden achter Frans Verhoeven aan )

Tot morgen allemaal 8)
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie