Als je er positief over schrijft wordt er al snel geroepen dat je bevooroordeelt bent.

Moderator: ghulst
Ha die Grizzly,Grizzly schreef:Dat geldt voor iedereen die op een HP2 heeft gereden.
Als je er positief over schrijft wordt er al snel geroepen dat je bevooroordeelt bent.
Het is meer dat de boer liever niet teveel hooi op de vork neemt, gewoon 75 kg teveel, en dat is denk ik voor de meeste van ons die rijden enduro en dus ook over smalle paadjes en dat kun je er gewoon veel moeilijker mee.Grizzly schreef:Mech, je geeft in je hele verhaal aan dat je weinig kaas hebt gegeten van de HP2. Onder het motto "wat de boer niet kent dat vreet hij niet"
Nee hoor, zo vind ik de RXV prachtig, en wellicht mijn volgende motor.Als het ook maar iets afwijkt van de bestaande norm dan struikeld men over elkaar heen om de boel af te kraken en dan het liefst gelijk persoonlijk worden.
Je hebt het idee dat wij die motor afkraken, maar dat zie je verkeerd. En het zou inderdaad helemaal geen zin hebben.Ik zie er echter het nut niet van om doorlopend te hakken en af te geven op een bepaald merk motor. Wat heeft het voor zin.?
Klopt dat je met een beetje ervaring ook met de voeten op de stepjes hard kan rijden, doet Everts ook. Maar dat zijn wel de hoge uitzonderingen de mannen die dat kunnen.Grizzly schreef: Dat insteken van je been is prachtig hoor, maar met een beetje ervaring kun je het uitstekend zonder.
:
Verschil tussen beide competities is dat je met Cross-Country 2-4 uur afhankelijk van de wedstrijd over een ronde van 8-15km rondjes rijdt zoals met motocross, ook massastart maar wel dead engine, en je mag eigenlijk met alle motoren starten niet afhankelijk van goedkeuring voor openbare weg zoals met een enduro wel het geval is. Hierdoor is deze serie veel toegankelijker en dus ook veel starters van hobby tot prof.Houten Klaas schreef:Even iets om over na te denken. Wellicht dat de geometrie en het zwaartepunt van de HP 2 het niet nodig vinden om met je ballen op de tank te zitten.
Iedereen zit steeds met de HP2 over de German Cross Country te lullen. Maar wat is nou het verschil tussen deze competitie en de Duitse enduro competitie ?