modderman
Moderator: ghulst
-
Zou hij blokschade hebben? Ik weet het wel zeker.
Jezus, moeders zal blij zijn
- mxrider#28
De blokschade viel wel mee, 2de manche reed hij weer op de SX250.
De man op de foto is Cees, de monteur van Langenbach hij was de gloednieuwe motor aan het inrijden.
De man op de foto is Cees, de monteur van Langenbach hij was de gloednieuwe motor aan het inrijden.
Daarom heb ik nou altijd een helm op als ik motorrij. Blijven je haren schoon.
Volgens mij ging die Cees naast de baan de motor even inrijden/testen voor de wedstrijd. En door een hobbel de controle verloren ofzo.huskie schreef:Jullie moeten het toch even uitleggen. Was deze, Cees, de motor aan het testen? En moest hij daarbij over dit moddergat, gierputje, springen of wat???
-
Afwateringsput.
Ik wil geen gerucht de wereld in helpen maar naar verluid moeten daar nog minstens 2 strakke machientjes op de bodem liggen
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
- honda cr power
als je daar in rijd haal je hem er dan toch uit?
lijkt me wel vreemd als er echt nog 2 machintjes liggen
lijkt me wel vreemd als er echt nog 2 machintjes liggen
HONDA CR POWER
Volgens mij klopt dat wel, ik heb die geruchten ook gehoord ...
ik nu ook
ook xt660r-lc4 adventure-690 enduro
http://picasaweb.google.com/richardvonk
http://picasaweb.google.com/richardvonk
-
Nu je het zegt... ik had dat ook al gehoord.. Ja, zie je wel... Hier net boven staat het
- mxrider#28
Die modderput is een meter diep op zijn diepst, daar liggen echt geen motoren meer in hoor...
Als die crossmotor onderin ligt heb je hem er nog niet zomaar uit. Het is levens gevaarlijk om daar in af te dalen. Duikers kunnen het niet en als je er met een waadpak in loopt, loop je de kans compleet vast te zuigen.mxrider#28 schreef:Die modderput is een meter diep op zijn diepst, daar liggen echt geen motoren meer in hoor...
Hier hadden ze het geluk dat het wiel nog boven het oppervlak uit stak waardoor ze er gauw een touw doorheen konden gooien. Eenmaal onder duik je hem niet meer op.
Ik denk dat ze die put moeten laten opdrogen en vervolgens gaan graven om ze weer terug te krijgen.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
- mxrider#28
Ik heb een betrouwbare bron geinformeerd en daaruit heb ik de volgende conclusie kunnen trekken:Fox-kid schreef:Als die crossmotor onderin ligt heb je hem er nog niet zomaar uit. Het is levens gevaarlijk om daar in af te dalen. Duikers kunnen het niet en als je er met een waadpak in loopt, loop je de kans compleet vast te zuigen.mxrider#28 schreef:Die modderput is een meter diep op zijn diepst, daar liggen echt geen motoren meer in hoor...
Hier hadden ze het geluk dat het wiel nog boven het oppervlak uit stak waardoor ze er gauw een touw doorheen konden gooien. Eenmaal onder duik je hem niet meer op.
Ik denk dat ze die put moeten laten opdrogen en vervolgens gaan graven om ze weer terug te krijgen.
Het is niet waar, er liggen geen 2 motors op de bodem en hebben daar ook niet gelegen.
Dit was de eerste keer dat iemand erin gereden was.