ONK Heerde
bron; medicalrescue.nl
Moderator: ghulst
Volgens mij ging die Cees naast de baan de motor even inrijden/testen voor de wedstrijd. En door een hobbel de controle verloren ofzo.huskie schreef:Jullie moeten het toch even uitleggen. Was deze, Cees, de motor aan het testen? En moest hij daarbij over dit moddergat, gierputje, springen of wat???
Als die crossmotor onderin ligt heb je hem er nog niet zomaar uit. Het is levens gevaarlijk om daar in af te dalen. Duikers kunnen het niet en als je er met een waadpak in loopt, loop je de kans compleet vast te zuigen.mxrider#28 schreef:Die modderput is een meter diep op zijn diepst, daar liggen echt geen motoren meer in hoor...
Ik heb een betrouwbare bron geinformeerd en daaruit heb ik de volgende conclusie kunnen trekken:Fox-kid schreef:Als die crossmotor onderin ligt heb je hem er nog niet zomaar uit. Het is levens gevaarlijk om daar in af te dalen. Duikers kunnen het niet en als je er met een waadpak in loopt, loop je de kans compleet vast te zuigen.mxrider#28 schreef:Die modderput is een meter diep op zijn diepst, daar liggen echt geen motoren meer in hoor...
Hier hadden ze het geluk dat het wiel nog boven het oppervlak uit stak waardoor ze er gauw een touw doorheen konden gooien. Eenmaal onder duik je hem niet meer op.
Ik denk dat ze die put moeten laten opdrogen en vervolgens gaan graven om ze weer terug te krijgen.