Bandenactie Teraflex I & II

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Noppy

@TTT: nee, de prijsstelling is niet afhankelijk van de omvang van één order. Ik heb nu gewoon de dealerprijzen toegestuurd gekregen, terwijl ik geen dealer ben. Ze kunnen me ook de distributeurprijzen toesturen, maar dan krijg ik a) hele andere verantwoordelijkheden (doorleveren aan andere Europeanen dan alleen Nederlanders) en b) ik moet een vast quotum gaan afnemen. Indien ik dat niet haal dan wordt er toch gewoon gefactureerd.

De aantallen die wij afnemen zijn dus gewoon peanuts in de ogen van Interco en de potentie van het Nederlands gebied (samen met België) zijn eerder walnoten dan kokusnoten.

Nee, om de prijs te kunnen drukken zouden we een goede Duitse of Franse distributeur moeten aanhaken en daar voortaan zelf inkopen!

Nop
P.S. De fabrikant heeft maar één droom, zijn banden laten meerijden in de Parijs-Dakar en dat betekent volume!
:toost:
speedphreax

Noppy schreef: P.S. De fabrikant heeft maar één droom, zijn banden laten meerijden in de Parijs-Dakar en dat betekent volume!
Nou... dus geef die banden nou maar gratis aan mij, dan rij ik er de Dakar wel mee (eerste dag, uitvallend na 10km)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Houten Klaas

Wat zijn de verwachtingen bij een maisplak wedstrijd op 525,de zwarte cross in Nunspeet is nl. in aantocht.

http://www.zwartecrossnunspeet.nl
Noppy

Klaas,

Deze band is ontwikkeld dóór een Amerikaanse 520-eigenaar vóór een 520 of 525.

Dus ik zou zeggen dat dat wel snor zit!

Probleem is echter dat uitsluitend Teixeira en Ouwejan overgemaakt hebben, dus ik wacht nog met bestellen totdat er totaal 4 overboekingen binnen zijn (dit is volgens de fabrikant de minimum batchgroote).

Teixeira gaat als eerste weg, dus voor hem heb ik een reserve Teraflexje, maar dan moeten die 2 overboekingen wél binnen zijn!

Groetjes,

Noppy
adje

Noppy , je zou toch nog even navragen hoe hoog de nophoogte is van een terraflex 2 -19'' ?
zo gauw ik dat weet mag je die voor mij ook laten komen als de nophoogte tenminste naar mijn zin is.( dan maak ik het geld z.s.m. over )
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas

Stuur je gegevens maar door Noppy.
speedphreax

Noppy schreef:Probleem is echter dat uitsluitend Teixeira en Ouwejan overgemaakt hebben, dus ik wacht nog met bestellen totdat er totaal 4 overboekingen binnen zijn (dit is volgens de fabrikant de minimum batchgroote).
Je had in een PBtje net aangegeven dat je hem afgelopen vrijdag zou bestellen dus dat vind ik eigenlijk niet zo netjes. Voor de rest prima, als ie maar voor me klaarligt als ik hem begin augustus nodig heb want anders zal ik toch echt mijn geld terug moeten vragen.

De prijs viel ook al 20% hoger uit dan je eerst aangaf (109 t.o.v 85)
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Noppy

Hoi Adje,

Ik heb nog eens rondgezocht, maar kon niets vinden. Ben het helaas vergeten te vragen toen ik de fabrikant aan de lijn had :oops:

Zal hem nog eens een mailtje sturen.

Grappig, maar wel eerlijk verhaaltje over de Teraflex type II:

http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... aflex+type

Noppy
Noppy

Heb antwoord terug van de fabrikant: de noppen op een Teraflex type I zijn 19mm, type II zijn 40 mm.

FIM is, geloof ik max 15 mm, dus 19 mm is echt speciaal, misschien wel gelijk aan een standaard MX-band?

Noppy
Joop

Noppy schreef:Heb antwoord terug van de fabrikant: de noppen op een Teraflex type I zijn 19mm, type II zijn 40 mm.FIM is, geloof ik max 15 mm, dus 19 mm is echt speciaal, misschien wel gelijk aan een standaard MX-band?Noppy
De Trackmaster is ook een band met een cross profiel en een nophoogte van 18 mm met een DOT nummer, dus goedgekeurd voor de openbare weg en toegestaan op de offroad ritten
TTT

enduro: 13mm (www.fim.ch)

40 mm is heel hoog, de banden die ik tot dusver gekocht heb hadden 18 mm profiel.
smurf.
Noppy

2stroke confusion schreef:zou gouw ik weer een motor heb bestel ik zo'n tera 1 bij je ik wil wel eens kijken of het verschil maakt op de crossbaan 8)
De 19" Teraflex I heb ik nu ook op voorraad!

Grx,

Noppy
Noppy

adje schreef:Noppy , je zou toch nog even navragen hoe hoog de nophoogte is van een terraflex 2 -19'' ?
zo gauw ik dat weet mag je die voor mij ook laten komen als de nophoogte tenminste naar mijn zin is.( dan maak ik het geld z.s.m. over )
Adje,

Ik ben er nu achter dat er geen Teraflex II in 19" bestaat, wel een Teraflex I en die ligt nu bij mij in de schuur.

Ik verwacht dat de straatprijs straks 65€ gaat worden! Als de levensduur (bijna) net zo goed is als die van de TeraII dan gaan we het geld er wel uithalen!

Noppy
yamahahaha
Contacteer:

ik koop wel een trackmaster

als ik zie hoe lang het duurt voordat je een teraflex hebt
kan ik aan de tt van assen meedoen met mijn ktm want dan zijn het sliks

gr dennis
lang leve 4 takt !!!
Plaats reactie