Gisteren is na afloop van de ONK enduro in Holten de zowel de motor van mij (Victor Rensen) als die van mijn kameraad Hendrik de Hoog uit onze Fiat Ducato bus gestolen. Ik was eerder op de dag al uitgevallen na 2 keer onbenullig hard afgestapt te zijn

. Mijn brommer stond dus al in de bus. Na afloop die van Hendrik erbij ingezet en even een colaatje gedronken. Bus op slot, staalkabel door de wielen. Niet meer dan 20 minuten, eerder een kwartier in de kantine geweest.
Gewoon ingestapt en weggereden zodat we thuis pas ontdekten van de diefstal. Je doet de achterdeuren open en er staat niets meer, gewoon onwerkelijk. Het gaat om een
KTM 300EXC My2004 met startnr 625, zwarte wielen en een Doma uitlaatsysteem kenteken MJ-TZ-36 met Framenummer: VBKGSA2024M425874 en een
KTM 525 EXC My 2005 Factory Edition met startnr 632[.Kenteken MN-NJ-04 MET Framenummer: vbkrca4035m440758 .Binnen 9 jaar de 2e keer dat me een motor wordt afgestolen, dan krijg je bepaalde ideën over wat je met de daders zou willen doen

Verder is er een speciale FOX crosshelm gestolen in de kleur Oranje/Wit/Blauw.