Ik ben m´n crosser aan het opknappen en wil dit graag met overeenkomende kleuren doen.

Moderator: ghulst
Ik ben heel benieuwd of dat houdt op je tank. Ik heb een ooit wit geweest tank op m'n XR die ik graag weer wit of bv. rood zou hebben.whitenose schreef:1. schuren met korrel 100, daarna ontvetten
2. goed schuren met korrel 240, ontvetten
3. kunstofprimer 3 lagen
4. aflakken 3 lagen
5. transparante lak aflakken 2 lagen
(tank heb ik bij een spuiter laten spuiten met 2 componenten epoxy primer, tegen het "doorademen", de tank heb ik zelf afgelakt met acrylkleurlak en acryl transparante lak)
Houd vrij slecht, heb mijn miniracer tank al eens gespoten.erwindob schreef:Ik ben heel benieuwd of dat houdt op je tank. Ik heb een ooit wit geweest tank op m'n XR die ik graag weer wit of bv. rood zou hebben.whitenose schreef:1. schuren met korrel 100, daarna ontvetten
2. goed schuren met korrel 240, ontvetten
3. kunstofprimer 3 lagen
4. aflakken 3 lagen
5. transparante lak aflakken 2 lagen
(tank heb ik bij een spuiter laten spuiten met 2 componenten epoxy primer, tegen het "doorademen", de tank heb ik zelf afgelakt met acrylkleurlak en acryl transparante lak)
Wil je over een tijdje nog eens posten hoe het zich houdt op de tank, ook als je er op valt of men knieën langs schuurt.