Weet iemand de kleurcode van het KTM oranje?
Ik ben m´n crosser aan het opknappen en wil dit graag met overeenkomende kleuren doen.
kleurcode KTM oranje?
Moderator: ghulst
- mxrider#28
Je wilt toch niet het plastic gaan spuiten hoop ik?
RAL 2009
Groeten, Jaap
Motorhotelletje in zuid Frankrijk | Kijk nu mee met de wereldreizigers | Laat ze thuis weten waar je bent op vakantie
Motorhotelletje in zuid Frankrijk | Kijk nu mee met de wereldreizigers | Laat ze thuis weten waar je bent op vakantie
Hoe heb je dat gedaan met het spuiten? Ik overweeg om al het plastic van mijn XT te spuiten. Maar plastic buigt, hoe zorg je dat het houdt, en dat het blijft zitten? Wat heb je aan de voorbereiding gedaan? Waarmee heb je geschuurd, heb je nog een grondlaag erop aangebracht?
Groeten, Jaap
1. schuren met korrel 100, daarna ontvetten
2. goed schuren met korrel 240, ontvetten
3. kunstofprimer 3 lagen
4. aflakken 3 lagen
5. transparante lak aflakken 2 lagen
(tank heb ik bij een spuiter laten spuiten met 2 componenten epoxy primer, tegen het "doorademen", de tank heb ik zelf afgelakt met acrylkleurlak en acryl transparante lak)
3. kunstofprimer 3 lagen
4. aflakken 3 lagen
(tank heb ik bij een spuiter laten spuiten met 2 componenten epoxy primer, tegen het "doorademen", de tank heb ik zelf afgelakt met acrylkleurlak en acryl transparante lak)
Ik ben heel benieuwd of dat houdt op je tank. Ik heb een ooit wit geweest tank op m'n XR die ik graag weer wit of bv. rood zou hebben.whitenose schreef:1. schuren met korrel 100, daarna ontvetten
3. kunstofprimer 3 lagen
4. aflakken 3 lagen
Wil je over een tijdje nog eens posten hoe het zich houdt op de tank, ook als je er op valt of men knieën langs schuurt.
-
- Contacteer:
Houd vrij slecht, heb mijn miniracer tank al eens gespoten.erwindob schreef:Ik ben heel benieuwd of dat houdt op je tank. Ik heb een ooit wit geweest tank op m'n XR die ik graag weer wit of bv. rood zou hebben.whitenose schreef:1. schuren met korrel 100, daarna ontvetten
3. kunstofprimer 3 lagen
4. aflakken 3 lagen
Wil je over een tijdje nog eens posten hoe het zich houdt op de tank, ook als je er op valt of men knieën langs schuurt.
Kunstof tanks zijn niet gasdicht en er onstaat dus snel lucht onder de verf (ook met hechtprimer op advies van een spuiter etc). Door de gasbellen gaat de verf bobbelen en gaat het er snel af.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300