Jeroen.
Moderator: ghulst
Dat bedoel je als grapje hoop ikJBassie schreef:en hoofd boven het stuur houden
nee, maar misschien dat je het nu verkeerd ziet.mxrider#28 schreef:Dat bedoel je als grapje hoop ikJBassie schreef:en hoofd boven het stuur houden
Mooie techniek maar die knippen zijn heel wat kleiner dan dat ik bedoelJBassie schreef: nee, maar misschien dat je het nu verkeerd ziet.
Ik bedoel dus zoals hieronder.
http://www.transworldmotocross.com/mx/g ... 26,00.html
ktm_gs300 schreef:Nou na afgelopen zondag met TTT en Erik (met k of C ??) gaat het stukken beter. Gewoon oefenen en achteroverhangen heb ik gemerkt
.
Dat stukkie was weer helemaal schoon!folie schreef:Waren al die takken weer een beetje opgeruimd op dat stukkie naast de snelweg ? Laatst kwamen wij daar langs en lag er een stammetje in elke kuil.Volgens mij zie ik daar in de buurt ook wel eens sporen van jullie ? 'Wij' is ik en mijn lief, die rijdt nog maar sinds kort, dus dat gaat nog wat rustig. Ik zou ook wel een keer met dat clubke meewillen...
Die knippen langs de snelweg zijn idd bijna niet te doenadde schreef:rijden er wel meer op dat stukkie, ken er zeker 2 die er ook al wat gebroken hebben in die diepe gaten, gaat net niet om van de ene over de andere heen te wippen![]()
Echt waar?? Gewoon dat paadje langs de snelweg volgen of wat?adde schreef:als je hier net iets het bos in gaat (waar ze aan het kappen waren)
heb je nog een heel mooi stuk wat wat meer op techniek aankomt als alleen gas geven
Mhh ik snap het niet echtadde schreef:als je van waalre afkomt, aan andere zijde viaduct
rechtdoor is pad met knippen, als je hier rechts gaat(oprit viaduct)
kun je meteen links het bos in, hier zijn allemaal smalle paden met echte knippen![]()
als je gewoon rechtdoor rijd kom je achter bij dat restaurant uit
Is mij ook iets te kryptisch.adde schreef:als je van waalre afkomt, aan andere zijde viaduct
kun je meteen links het bos in, hier zijn allemaal smalle paden met echte knippen![]()
Da's inderdaad een heel mooi pad. Knippen en bochten. Knippen vooral op de 2de helft. Een van m'n favouriete stukjes.adde schreef:als je van waalre afkomt, aan andere zijde viaduct
Ahh daar!!TTT schreef:
@Jeroen, zondag hebben we even getwijfeld om eroverheen te gaan. Vanwege de aanhouding eerder toch maar vanaf gezien. Te dichtbij. En doorgereden naar Maarheeze waar nog meer knippen liggen
Je hebt helemaal gelijk. Afgelopen zondag met z'n 3en aangehouden.folie schreef:TTT schreef: Diegene die adde's beschrijving niet begrijpen hebben er niks te zoeken![]()
quote]
Nou nou..
Ik hou er toch niet zo van om onder de rook van de stad te rijden. Is me te druk, komt alleen maar trammelant van. Ik kom oorspronkelijk uit de omgeving Hapert/Bladel, en van daaruit reden we meestal richting Postel.
Daar rij ik nog steeds het liefst.
Nu woon ik in Eindhoven en zak ik wel eens naast de A67 af richting die kant, bijvoorbeeld richting Hapert crossterrein. Liefst over dat ene mooie ruiterpad. Maar ik rij daar altijd redelijk rustig, en ik stop en zet mijn motor af als ik ruiters tegenkom. Ik hou mijn mooie plekjes ook het liefst voor mezelf. Sorry en helaas. Ik vind het erg jammer dat je als off road rijder tegenwoordig meteen als een crimineel wordt beschouwd. Aan de andere kant: Ik steek ergens tussen twee boerderijen door de weg over, vlak langs het woonhuis en daar zat het zand laatst een meter hoog tegen de muur op. Dat hoef je maar een paar zondagen achter elkaar te flikken.
Allee: leuk fotootje uit de omgeving..