folie schreef:Liep ie voorheen wel goed ?
Dan is er iets anders aan de hand en moet je geen sproeiers gaan verwisselen. Meer kans dat er eentje verstopt zit. Meestal de stationairsproeier, die is daar 't gevoeligst voor. Krijg je inderdaad blauwe bochten door, knallen in de uitlaat bij afremmen op de motor, en een te hete motor.
5 a 10 minuutjes werk. Kind ken de was doen.
Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht die motor en na 2 x op de baan te hebben gereden begon hij te knallen ik heb dat ook hier gevraagd maar volgens de meeste kon dat geen kwaad dat knallen.
Verder loopt hij stationair goed slaat niet af zelfs niet als ik gevallen ben en de motor plat ligt dus denk ik zelf (en ik weet niet egt veel) dat het dan niet aan de stationair sproeier liggen kan.
Maar ik heb nu weer een nieuwe vraag hihihihi

aan de linkerkant van de carberateur (het is een keihin carb) vlak boven de vlotterkamer daar zit een zwart plastic knopje/stelschroef en aan de rechterkant van de carb gaat dat stelschroefje over in een zwart slangetje......... nou wilde ik ff weten waar dat voor dient is dat de lucht/benzine toevoer af te stellen??
Sorry jongens voor mijn ontwetendheid daarom zijn deze forums in het leven geroepen hoop ik
Ik zit er ook zelf over na te denken om die carb uit elkaar te halen en schoon te maken dat ken ik gelukkig nog wel hahaha maar ik sta uiteraard open voor verdere suggesties zonder eerst de carb uit elkaar te trekken.