Ik zag op een website radiateurbeschermers uit de VS van Flatland Racing:
Kent iemand dit type? Ik heb nog niet eerder dit soort beschermers gezien die eigenlijk de hele radiator van voren beschermen alsook bij evt. vallen.
In de VS kosten ze maar $ 79,95; ben benieuwd wat ze hier eventueel zouden kosten ...
Arnaud.
Radiateur-beschermers: iemand ervaring mee??
Moderator: ghulst
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Hmmm.. ziet er ook niet slecht uit
Vond van die hierboven alleen dat ze nogal mooi de hele radiator beschermen (stenen, enz.)....
Vond van die hierboven alleen dat ze nogal mooi de hele radiator beschermen (stenen, enz.)....
www.noxian.nl
www.noxian.nl
persoonlijk rij ik nooit zonder radiatorbeschermers.
vraag even bij jouw dealer de prijs van een nieuwe radiator op jouw WR,
en je zal vrij vlug zo'n setje bestellen
Gery
vraag even bij jouw dealer de prijs van een nieuwe radiator op jouw WR,
en je zal vrij vlug zo'n setje bestellen
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
Ik zou liever het type hebben dat een stevige stang aan de buitenkant langs van de radiateur laat lopen.
Voor steenslag e.d. werken de plastic lamellen volgens mij beter, want die vangen alles op. Bij dit rooster kan een kleine steen er nog tussendoor.
Rij je met je radiator tegen een boom, dan helpt deze bescherming volgens mij ook niet meer.
En kukelt je motor op zijn zij over een rotsige helling wil je bescherming van de zijkant hebben.
Voor steenslag e.d. werken de plastic lamellen volgens mij beter, want die vangen alles op. Bij dit rooster kan een kleine steen er nog tussendoor.
Rij je met je radiator tegen een boom, dan helpt deze bescherming volgens mij ook niet meer.
En kukelt je motor op zijn zij over een rotsige helling wil je bescherming van de zijkant hebben.
smurf.
Arnaud heeft hierbij een bepaalde Ktm 950 in gedachte....
Ik ook, ik heb net weer een nieuwe lampenunit
Groeten Jan Willem
Groeten Jan Willem
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
En de modder kan zich ook lekker vastzetten in de vele sleuvenTTT schreef: Voor steenslag e.d. werken de plastic lamellen volgens mij beter, want die vangen alles op. Bij dit rooster kan een kleine steen er nog tussendoor.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Heb op mijn Wr 05 orginele van Yamaha besteld deze passen perfect hebben geen last van blokkeren van de koeling en zijn wel degenlijk na ee flinke schuif partij in manderveen geen schade aan de radiator dus inmiddels terug verdiend
http://www.yamaha-motor.nl/accessories_ ... ryId=56973
http://www.yamaha-motor.nl/accessories_ ... ryId=56973
MaxWR450F
2fast4you
2fast4you
Yep! Heb nog steeds een flinke put in m'n helm zitten dankzij die KTM...JeeWee schreef:Arnaud heeft hierbij een bepaalde Ktm 950 in gedachte....
Groeten Jan Willem
Maar in ieder bedankt voor jullie reacties. Denk dat 't dan toch inderdaad niet deze worden maar iets degelijkers....
Arnaud.
www.noxian.nl
www.noxian.nl
Wat denk je als je een boom tegenkomt die niet uit de weg gaatadde schreef:een schuiver wel, maar kan uit ervaring vertellen dat een paaltje meer impact heeft op je radiateurtjes
Pas nog mijn rechter radiator volledig krom gereden MET radiatorbeschermers van JH racing ( Jan Heuschen en Tinie van de Burgt ) dat zijn die met de volledige windhapper bescherming.
Maar ja , het was ook zo'n hevige klap dat daar niets tegen bestand was
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Dat paaltje ken ik ook ergens vanadde schreef:een schuiver wel, maar kan uit ervaring vertellen dat een paaltje meer impact heeft op je radiateurtjes
Stond verdekt opgesteld in een struikie onkruid
Doe maar een nieuwe radiateur + zijkap (gelukkig geen nieuwe knie).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
doet me goed te horen dat ik niet de enige ben die boompjes en paaltjes tegenkom
paaltjes en bomen hebben wel tot gevolg dat, zo vlug als het woord motor of kapot valt er direct begonnen word over nieuwe bankstellen en bedden
paaltjes en bomen hebben wel tot gevolg dat, zo vlug als het woord motor of kapot valt er direct begonnen word over nieuwe bankstellen en bedden
En keukens, en badkamers....adde schreef:doet me goed te horen dat ik niet de enige ben die boompjes en paaltjes tegenkom
Maar vervolgens in de tegenaanval begin ik over een nieuwe motor...
(en mijn vrouw over slapen OP die bewuste bank )
Groeten Jan Willem
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
bij intresse heb ik nog wel foto's hoe je zelf beugels langs de radiateur kunt maken voor als je valt dus...
voor de voorkant zul je nog wel je gewone plastig capje moeten gebruiken!
(hen ze zelf ook gemaakt, en je kunt er nu vanaf de zijkant een betonblok opgooien zonder dat het kapot gaat )
voor de voorkant zul je nog wel je gewone plastig capje moeten gebruiken!
(hen ze zelf ook gemaakt, en je kunt er nu vanaf de zijkant een betonblok opgooien zonder dat het kapot gaat )
verstand op nul en nadenken
Dat lijkt me dan weer iets overbodig, maar dat ik er in ieder geval iets op moet zetten is me na jullie reacties inmiddels wel duidelijk geworden...barry! schreef:... je kunt er nu vanaf de zijkant een betonblok opgooien zonder dat het kapot gaat )
Ben aan het denken gezet door die boom die laatst niet uit de weg wou voor wat blauw plastic
Gelukkig bleef de schade beperkt tot een verkreukeld voorspatbord.
Bedankt allemaal!
Arnaud.
www.noxian.nl
www.noxian.nl
mijn zelfgemaakte constructies zijn gewoon oerdegelijk
verstand op nul en nadenken