Kent iemand dit type? Ik heb nog niet eerder dit soort beschermers gezien die eigenlijk de hele radiator van voren beschermen alsook bij evt. vallen.
In de VS kosten ze maar $ 79,95; ben benieuwd wat ze hier eventueel zouden kosten ...

Arnaud.
Moderator: ghulst
En de modder kan zich ook lekker vastzetten in de vele sleuvenTTT schreef: Voor steenslag e.d. werken de plastic lamellen volgens mij beter, want die vangen alles op. Bij dit rooster kan een kleine steen er nog tussendoor.
Yep! Heb nog steeds een flinke put in m'n helm zitten dankzij die KTM...JeeWee schreef:Arnaud heeft hierbij een bepaalde Ktm 950 in gedachte....
Ik ook, ik heb net weer een nieuwe lampenunit![]()
Groeten Jan Willem
Wat denk je als je een boom tegenkomt die niet uit de weg gaatadde schreef:een schuiver wel, maar kan uit ervaring vertellen dat een paaltje meer impact heeft op je radiateurtjes
Dat paaltje ken ik ook ergens vanadde schreef:een schuiver wel, maar kan uit ervaring vertellen dat een paaltje meer impact heeft op je radiateurtjes
En keukens, en badkamers....adde schreef:doet me goed te horen dat ik niet de enige ben die boompjes en paaltjes tegenkom![]()
paaltjes en bomen hebben wel tot gevolg dat, zo vlug als het woord motor of kapot valt er direct begonnen word over nieuwe bankstellen en bedden
Dat lijkt me dan weer iets overbodig, maar dat ik er in ieder geval iets op moet zetten is me na jullie reacties inmiddels wel duidelijk geworden...barry! schreef:... je kunt er nu vanaf de zijkant een betonblok opgooien zonder dat het kapot gaat)