o.t.r.rit markelo
Moderator: ghulst
zondag 6 november 2005 inschrijven+keuren vanaf 8.30 starten vanaf 10.00 inschrijfformulier is te downloaden op www.motorcrossmarkelo.nl de rit is 45km en meestal supermooi ik zal zeker van de partij zijn groeten wiel (frank) p.s. let wel op de uitlaat d.b. verledenjaar zeer strenge controle van k.n.m.v. veel plezier
-
Ik ben er ook, de smaak te pakken.
Ruurlo was ook leuk veel kruip-sluip werk.
Ruurlo was ook leuk veel kruip-sluip werk.
-
Ik ben er ook klaar voor.
Oude bordeaux rode Peus 405 met aanhanger met daarop een 525
Oude bordeaux rode Peus 405 met aanhanger met daarop een 525
-
Grijze golf station met 525.
-
Ik heb je niet gezien maar het kan ook zijn dat je op een andere parkeerplaats stondHouten Klaas schreef:Grijze golf station met 525.
Ik vond de rit behoorlijk tegenvallen. Het was voor mij veel te licht en ook zaten er ellenlange stukken asfalt tussen. Waarschijnlijk wonen er daar een hoop gristelijke boeren. Eigenlijk was alleen de eerste 10km leuk en dat deel met die fantastische springbulten. Dat waren bulten waar zelfs ik mega sprongen op durfde te maken.
-
Je begint aan de ritten te wennen.
-
Kan zijn... Ik weet mijn energie in ieder geval inmiddels wel goed over zo'n dag uit te spreiden. Aan de andere kant wordt ik nog veel te veel ingehaald. Wellicht heb ik ook teveel gezond verstand want als je ziet hoe hard sommige door de dichte bossen durven te rijden... Een maat van me heeft ooit eens moederziel alleen midden in de Ardennen met een gebroken schouder en een arm uit de kom gestaan dus wellicht dat dat me een beetje beinvloedt.Houten Klaas schreef:Je begint aan de ritten te wennen.
Verder wel twee keer goed geschrokken. De eerste keer reed ik achter twee anderen op een lang recht stuk over een maisveld. Vol in de 4 dus ruim over de 100. De eerste reed rechts, de tweede iets links daarvan en ik nog iets meer links. Alledrie zagen we niet dat we halverwege dat veld rechtsaf het bos in moesten en dus reden we alledrie eigenlijk veel te hard. Nu was dat op zich niet erg omdat er voldoende uitloopmogelijkheden waren maar meneer op kop dacht daar anders over. Hij stampte vol op zijn rem en stuurde naar links om om te draaien. Tsja... daar reden dus nog twee motoren. Gevolg: Een mooie kettingbotsing. Gelukkig geen schade of pijn maar het was wel schrikken. Goed om je toch weer eens te realiseren dat sommige mensen echt domme dingen kunnen doen. Ik zou zoiets zelf nooit doen. De tweede keer was mijn eigen schuld. In een lange linkerbocht dacht ik: Dat gaat goed, nu het gas open houden, druk op de rechtervoet houden en laten powersliden dat ding. Mijn motor had daar zelf echter heel andere gedachten over. Gevolg: Grote zwabber, voeten van de steunen, stuur bijna uit m'n klauwen geslagen, duim bijna afgebroken. Nou ja.. uiteindelijk dus niet gevallen en dat is wat telt
Laatst gewijzigd door speedphreax op ma nov 07, 2005 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Deze ervaring heb ik ook,ik denk dat de snelheid er vanzelf wel inkomt.speedphreax schreef:Kan zijn... Ik weet mijn energie in ieder geval inmiddels wel goed over zo'n dag uit te spreiden. Aan de andere kant wordt ik nog veel te veel ingehaald. Wellicht heb ik ook teveel gezond verstand want als je ziet hoe hard sommige door de dichte bossen durven te rijden.Houten Klaas schreef:Je begint aan de ritten te wennen.
Speedphreax probeer eens een enduro. Daar weet iedereen wat beter waar ie mee bezig is (lees: niet zoveel wannabe wereldkampioenen) Je moet dan echter wel hard door de bossen maar niet moederziel alleen hoor, er komt altijd iemand achter je aan.
www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
-
Helaas ben ik er in het verleden al eens achter gekomen dat wedstrijden helemaal niets voor me zijn. Ik heb gewoon niet die winnaarsmentaliteit maar verliezen vind ik wel vreselijk erg.Redski schreef:Speedphreax probeer eens een enduro. Daar weet iedereen wat beter waar ie mee bezig is (lees: niet zoveel wannabe wereldkampioenen) Je moet dan echter wel hard door de bossen maar niet moederziel alleen hoor, er komt altijd iemand achter je aan.
Maar dat was Supermoto dus wellicht dat Enduro wel een keer wat is. Het is me in ieder geval opgevallen dat ik het bij offroad leuker vind om mezelf te pijnigen en op te jagen dan destijds bij Supermoto. Ik ben inmiddels ook een stukje sportiever geworden dus ik trek het ook allemaal een stuk beter.
Naja... wellicht volgend jaar eens kijken
-
Ik zou graag eens een keer een wedstrijd meelopen met iemand. Kijken hoe het er aan toegaat.
Erwin Dob zoekt nog hulpHouten Klaas schreef:Ik zou graag eens een keer een wedstrijd meelopen met iemand. Kijken hoe het er aan toegaat.
Klaas , als het goed is dan ga ik aanstaande zaterdag ook de enduro in Harfsen rijden.Houten Klaas schreef:Ik zou graag eens een keer een wedstrijd meelopen met iemand. Kijken hoe het er aan toegaat.
Je hulp is dan meer dan welkom
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
Is goed kom ik zaterdag helpen.
Dan neem ik vrijdag wel even contact met je op , Klaas.Houten Klaas schreef:Is goed kom ik zaterdag helpen.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
Ok.