Moderator: ghulst
Ik heb je niet gezien maar het kan ook zijn dat je op een andere parkeerplaats stondHouten Klaas schreef:Grijze golf station met 525.
Kan zijn... Ik weet mijn energie in ieder geval inmiddels wel goed over zo'n dag uit te spreiden. Aan de andere kant wordt ik nog veel te veel ingehaald. Wellicht heb ik ook teveel gezond verstand want als je ziet hoe hard sommige door de dichte bossen durven te rijden... Een maat van me heeft ooit eens moederziel alleen midden in de Ardennen met een gebroken schouder en een arm uit de kom gestaan dus wellicht dat dat me een beetje beinvloedt.Houten Klaas schreef:Je begint aan de ritten te wennen.
Deze ervaring heb ik ook,ik denk dat de snelheid er vanzelf wel inkomt.speedphreax schreef:Kan zijn... Ik weet mijn energie in ieder geval inmiddels wel goed over zo'n dag uit te spreiden. Aan de andere kant wordt ik nog veel te veel ingehaald. Wellicht heb ik ook teveel gezond verstand want als je ziet hoe hard sommige door de dichte bossen durven te rijden.Houten Klaas schreef:Je begint aan de ritten te wennen.
Helaas ben ik er in het verleden al eens achter gekomen dat wedstrijden helemaal niets voor me zijn. Ik heb gewoon niet die winnaarsmentaliteit maar verliezen vind ik wel vreselijk erg.Redski schreef:Speedphreax probeer eens een enduro. Daar weet iedereen wat beter waar ie mee bezig is (lees: niet zoveel wannabe wereldkampioenen)Je moet dan echter wel hard door de bossen maar niet moederziel alleen hoor, er komt altijd iemand achter je aan.
Erwin Dob zoekt nog hulpHouten Klaas schreef:Ik zou graag eens een keer een wedstrijd meelopen met iemand. Kijken hoe het er aan toegaat.
Klaas , als het goed is dan ga ik aanstaande zaterdag ook de enduro in Harfsen rijden.Houten Klaas schreef:Ik zou graag eens een keer een wedstrijd meelopen met iemand. Kijken hoe het er aan toegaat.
Dan neem ik vrijdag wel even contact met je op , Klaas.Houten Klaas schreef:Is goed kom ik zaterdag helpen.