Iemand bekend of ervaring met de motorcrossweek van Carlo Hulsen?
http://www.motocrossweek.nl
Motorcrossweek
Moderator: ghulst
Ik heb het inschrijfformulier al enkele weken in huis liggen, maar ben nog een beetje aan het twijfelen.
Deelname voor de week kost 330 euro.
Ik heb o.a van Rudy gehoord dat het heel leerzaam is
Maar zelf heb ik vorige week een trainingsdag bijgewoond en dat was een ontzettende leuke en toch wel moeilijke dag. Dit was ook op het circuit van Heerde. (training van Marcel Hartman)
Misschien nog meer forumers die dit gaan doen in week 30??
Jan Bas
Deelname voor de week kost 330 euro.
Ik heb o.a van Rudy gehoord dat het heel leerzaam is
Maar zelf heb ik vorige week een trainingsdag bijgewoond en dat was een ontzettende leuke en toch wel moeilijke dag. Dit was ook op het circuit van Heerde. (training van Marcel Hartman)
Misschien nog meer forumers die dit gaan doen in week 30??
Jan Bas
-
Ik denk dat ik deze training boek. Het is mij alleen onduidelijk of deze nou in Juli of Augustus wordt gegeven. Op de site wordt over beide gesproken.Ik kan alleen week 30. Ik moet wel ongeschonden uit de strijd komen. Zaterdags ga ik op vakantie. Het is voor mij een mooie opstap om op een crosscircuit te rijden.
Het is van 25 t/m 29 juli. (ik had ook niet anders gekunt, want daarna ga ik 3 weken naar de Gorges du Tarn )Houten Klaas schreef:Ik denk dat ik deze training boek. Het is mij alleen onduidelijk of deze nou in Juli of Augustus wordt gegeven. Op de site wordt over beide gesproken.Ik kan alleen week 30. Ik moet wel ongeschonden uit de strijd komen. Zaterdags ga ik op vakantie. Het is voor mij een mooie opstap om op een crosscircuit te rijden.
Houten Klaas, ik kan je het inschrijfforumlier kopieren en opsturen als je wilt.
-
Hartstikke bedankt, ik stuur je een pb tje.
Ik zal wel de oudste zijn,maar so what.
Ik zal wel de oudste zijn,maar so what.
Ik wil niet onbehulpzaam overkomen, maar ik bedenk me net dat iedereen die een inschrijfformulier wil, net zo makkelijk ook gewoon een mail kan sturen met je adres naar de organisatie motocrossweek@mxo.nl . Zo heb ik het ook gedaan en je hebt het even snel in de bus, dus......
...maar wel snel zijn, want ik denk dat het redelijk snel vol is.
en wil het niet lukken dan kan ik altijd nog een kopietje maken
...maar wel snel zijn, want ik denk dat het redelijk snel vol is.
en wil het niet lukken dan kan ik altijd nog een kopietje maken
Ah, ik zit op camping La Blaqiuere vlakbij La Malène (van 12-8 tot eind aug.). En ik geloof dat St. Enimie zo'n 10 km van La Malène ligt. Dus redelijk dicht in de buurtTTT schreef:Zo JBassie, ik zit van 22/7 tot 1/8 in Saint Enimie, Gorges du Tarn dus.
Met gezin en met de KTM
En je kunt er fantastisch rijden, maar dat zal je wel weten.(vorig jaar waren er ook enkele Belgen met de enduro in Saint Enimie.) Hoe neem je de KTM mee?
Hier http://www.campingcouderc.fr/fr/index_fr.html heb ik een plaatsje gereserveerd.
De KTM gaat samen met de tent, koelkast en andere onmisbare zaken op de aanhanger.
De KTM gaat samen met de tent, koelkast en andere onmisbare zaken op de aanhanger.
smurf.
-
Ik wou mijn motor ook meenemen naar Italië,tot ze er lucht van kreeg. Het is mij ten strengste verboden om er ook maar 1 moment aan te denken. Ik heb haar maar niet verteld dat ik de jetski voor 1 week heb besproken.
ik ga hier ook heen met een hele groep jongens, heb me al ingeschreven enzo
lijkt me erg leuk
lijkt me erg leuk
SX125 '04
Waar je wel rekening mee moet houden is dat je motor echt helemaal in orde is en nieuwe tandwielen en ketting er op hebt zitten e.d. Het zijn toch zo'n 20 uur die je rijdt in 5 dagen.
Ik ben er nog steeds niet overuit of ik ga
-
Ik ga ervoor, je hebt de woensdagmiddag om je olie te verversen.
Ik heb alleen geen districtslicentie, net knmv gebeld en een offroadlicentie is ook gelijk aan een districtlicentie.
Vanavond Carlo ff bellen dit zo is.
Het zal mij benieuwen, een 38 jarige rookie tussen al die jonge gassies. .Kan beter stoppen met roken.
Ik heb alleen geen districtslicentie, net knmv gebeld en een offroadlicentie is ook gelijk aan een districtlicentie.
Vanavond Carlo ff bellen dit zo is.
Het zal mij benieuwen, een 38 jarige rookie tussen al die jonge gassies. .Kan beter stoppen met roken.
-
Gisterenavond gebeld, een enduro motor is geen probleem,ik wordt alleen niet ingedeeld bij de beginnersklasse,kom in de klasse waar de motor in past.Ik alleen niet met met mijn zero ervaring. Dat wordt werken die week.
klaas dat zal dan misschine wel een zwaare week worden maar ik denk dat je dan ook heel veel bijleertHouten Klaas schreef:Gisterenavond gebeld, een enduro motor is geen probleem,ik wordt alleen niet ingedeeld bij de beginnersklasse,kom in de klasse waar de motor in past.Ik alleen niet met met mijn zero ervaring. Dat wordt werken die week.
tim
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
-
Dat moet ook wel,ik heb nog nooit op een circuit gereden.
Klaas , als je geslaagd bent dan kan je eens met ons meerijden
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
-
- Contacteer:
Ik heb 5 jaar geleden meegedaan aan dezelfde crossweek, toen ook in heerde. Erg veel geleerd, super veel gereden en veel plezier gehad.
Ook de ochtend (conditie) training die we kregen was best pittig . Als er wat mensen gaan kom ik wel een keertje kijken denk ik
Klopt als een bus, ik had aan het eind van die week mijn achterschokdemper kapot (lek) niet echt grappigJBassie schreef:Waar je wel rekening mee moet houden is dat je motor echt helemaal in orde is en nieuwe tandwielen en ketting er op hebt zitten e.d. Het zijn toch zo'n 20 uur die je rijdt in 5 dagen.
het is fysiek behoorlijk zwaar omdat je gewoon 4-5 uur op een dag rijd. Je hebt tussendoor af en toe wel even pause maar dan nog .Houten Klaas schreef:Gisterenavond gebeld, een enduro motor is geen probleem,ik wordt alleen niet ingedeeld bij de beginnersklasse,kom in de klasse waar de motor in past.Ik alleen niet met met mijn zero ervaring. Dat wordt werken die week.
Ook de ochtend (conditie) training die we kregen was best pittig . Als er wat mensen gaan kom ik wel een keertje kijken denk ik
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Mijn conditie is denk ik geen probleem. We zien het wel ik heb er veel zin in.
Lijkt me heel gaaf zo'n cursus, echter een hele week in die periode gaat me niet lukken.
Zijn er ook dergelijke innitiatieven in de vorm van (losse) trainingsdagen o.i.d.. Bijvoorbeeld twee of drie zaterdagen (of zondagen). Vaalt vast veel van op te steken!
Zijn er ook dergelijke innitiatieven in de vorm van (losse) trainingsdagen o.i.d.. Bijvoorbeeld twee of drie zaterdagen (of zondagen). Vaalt vast veel van op te steken!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Ja dus, die zijn er.Fox-kid schreef:Lijkt me heel gaaf zo'n cursus, echter een hele week in die periode gaat me niet lukken.
Zaterdag bijvoorbeeld in Oirschot een trainingsdag tot 250 cc.
Maar ik laat het je wel weten als er een is.
Heb laatst zelf een Tdag gevolgd in Heerde.
-
Nog een week en dan is het zover,zenuwen gieren dor mijn keel.
Verse noppen eronder, ik wil alleen nog een nieuwe ketting en tandwielen meenemen. Verder nog wat dingen waar ik aan moet denken.Ik moet nog ergens een milleu mat scoren.
grt Klaas
Verse noppen eronder, ik wil alleen nog een nieuwe ketting en tandwielen meenemen. Verder nog wat dingen waar ik aan moet denken.Ik moet nog ergens een milleu mat scoren.
grt Klaas
Klaas veel plezier en succes met de trainingsweek.
Ik ben benieuwd wat die andere deelnemers zeggen als ze van je speciale koppeling horen
Ik ben benieuwd wat die andere deelnemers zeggen als ze van je speciale koppeling horen
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
-
Dat ik een watje ben? Heb je geen stickers voor me van rekluse?