Motorcrossweek

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Iemand bekend of ervaring met de motorcrossweek van Carlo Hulsen?

http://www.motocrossweek.nl
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Ik heb het inschrijfformulier al enkele weken in huis liggen, maar ben nog een beetje aan het twijfelen. :D

Deelname voor de week kost 330 euro.

Ik heb o.a van Rudy gehoord dat het heel leerzaam is :!:
Maar zelf heb ik vorige week een trainingsdag bijgewoond en dat was een ontzettende leuke en toch wel moeilijke dag. Dit was ook op het circuit van Heerde. (training van Marcel Hartman)

Misschien nog meer forumers die dit gaan doen in week 30??

Jan Bas
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik denk dat ik deze training boek. Het is mij alleen onduidelijk of deze nou in Juli of Augustus wordt gegeven. Op de site wordt over beide gesproken.Ik kan alleen week 30. Ik moet wel ongeschonden uit de strijd komen. Zaterdags ga ik op vakantie. Het is voor mij een mooie opstap om op een crosscircuit te rijden.
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Houten Klaas schreef:Ik denk dat ik deze training boek. Het is mij alleen onduidelijk of deze nou in Juli of Augustus wordt gegeven. Op de site wordt over beide gesproken.Ik kan alleen week 30. Ik moet wel ongeschonden uit de strijd komen. Zaterdags ga ik op vakantie. Het is voor mij een mooie opstap om op een crosscircuit te rijden.
Het is van 25 t/m 29 juli. (ik had ook niet anders gekunt, want daarna ga ik 3 weken naar de Gorges du Tarn 8) )
Houten Klaas, ik kan je het inschrijfforumlier kopieren en opsturen als je wilt. :idea:
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Hartstikke bedankt, ik stuur je een pb tje.

Ik zal wel de oudste zijn,maar so what. :wink:
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Ik wil niet onbehulpzaam overkomen, maar ik bedenk me net dat iedereen die een inschrijfformulier wil, net zo makkelijk ook gewoon een mail kan sturen met je adres naar de organisatie motocrossweek@mxo.nl . Zo heb ik het ook gedaan en je hebt het even snel in de bus, dus...... :wink:

...maar wel snel zijn, want ik denk dat het redelijk snel vol is.

en wil het niet lukken dan kan ik altijd nog een kopietje maken :wink:
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Zo JBassie, ik zit van 22/7 tot 1/8 in Saint Enimie, Gorges du Tarn dus.
Met gezin en met de KTM :)
smurf.
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

TTT schreef:Zo JBassie, ik zit van 22/7 tot 1/8 in Saint Enimie, Gorges du Tarn dus.
Met gezin en met de KTM :)
Ah, ik zit op camping La Blaqiuere vlakbij La Malène (van 12-8 tot eind aug.). En ik geloof dat St. Enimie zo'n 10 km van La Malène ligt. Dus redelijk dicht in de buurt :D
En je kunt er fantastisch rijden, maar dat zal je wel weten.(vorig jaar waren er ook enkele Belgen met de enduro in Saint Enimie.) Hoe neem je de KTM mee?
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Hier http://www.campingcouderc.fr/fr/index_fr.html heb ik een plaatsje gereserveerd.

De KTM gaat samen met de tent, koelkast en andere onmisbare zaken op de aanhanger.
smurf.
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik wou mijn motor ook meenemen naar Italië,tot ze er lucht van kreeg. :oops: Het is mij ten strengste verboden om er ook maar 1 moment aan te denken. Ik heb haar maar niet verteld dat ik de jetski voor 1 week heb besproken. :twisted:
KX125
Berichten: 41
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 17:53
Locatie: Assendelft
Contacteer:

ik ga hier ook heen met een hele groep jongens, heb me al ingeschreven enzo :)
lijkt me erg leuk
SX125 '04
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Waar je wel rekening mee moet houden is dat je motor echt helemaal in orde is en nieuwe tandwielen en ketting er op hebt zitten e.d. Het zijn toch zo'n 20 uur die je rijdt in 5 dagen.

Ik ben er nog steeds niet overuit of ik ga :? :x
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik ga ervoor, je hebt de woensdagmiddag om je olie te verversen.

Ik heb alleen geen districtslicentie, net knmv gebeld en een offroadlicentie is ook gelijk aan een districtlicentie.

Vanavond Carlo ff bellen dit zo is.

Het zal mij benieuwen, een 38 jarige rookie tussen al die jonge gassies. :oops: .Kan beter stoppen met roken. :P
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Gisterenavond gebeld, een enduro motor is geen probleem,ik wordt alleen niet ingedeeld bij de beginnersklasse,kom in de klasse waar de motor in past.Ik alleen niet met met mijn zero ervaring. :oops: Dat wordt werken die week.
stimpie
Berichten: 900
Lid geworden op: wo mar 31, 2004 22:01
Locatie: helchteren

Houten Klaas schreef:Gisterenavond gebeld, een enduro motor is geen probleem,ik wordt alleen niet ingedeeld bij de beginnersklasse,kom in de klasse waar de motor in past.Ik alleen niet met met mijn zero ervaring. :oops: Dat wordt werken die week.
klaas dat zal dan misschine wel een zwaare week worden maar ik denk dat je dan ook heel veel bijleert


tim
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Dat moet ook wel,ik heb nog nooit op een circuit gereden. :wink:
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Klaas , als je geslaagd bent dan kan je eens met ons meerijden :D
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

8)
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Ik heb 5 jaar geleden meegedaan aan dezelfde crossweek, toen ook in heerde. Erg veel geleerd, super veel gereden en veel plezier gehad.
JBassie schreef:Waar je wel rekening mee moet houden is dat je motor echt helemaal in orde is en nieuwe tandwielen en ketting er op hebt zitten e.d. Het zijn toch zo'n 20 uur die je rijdt in 5 dagen.

Ik ben er nog steeds niet overuit of ik ga :? :x
Klopt als een bus, ik had aan het eind van die week mijn achterschokdemper kapot (lek) niet echt grappig :lol:
Houten Klaas schreef:Gisterenavond gebeld, een enduro motor is geen probleem,ik wordt alleen niet ingedeeld bij de beginnersklasse,kom in de klasse waar de motor in past.Ik alleen niet met met mijn zero ervaring. :oops: Dat wordt werken die week.
het is fysiek behoorlijk zwaar omdat je gewoon 4-5 uur op een dag rijd. Je hebt tussendoor af en toe wel even pause maar dan nog :lol:.
Ook de ochtend (conditie) training die we kregen was best pittig :lol:. Als er wat mensen gaan kom ik wel een keertje kijken denk ik 8)
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Mijn conditie is denk ik geen probleem. We zien het wel ik heb er veel zin in.
Fox-kid
Berichten: 568
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 20:21
Contacteer:

Lijkt me heel gaaf zo'n cursus, echter een hele week in die periode gaat me niet lukken.

Zijn er ook dergelijke innitiatieven in de vorm van (losse) trainingsdagen o.i.d.. Bijvoorbeeld twee of drie zaterdagen (of zondagen). Vaalt vast veel van op te steken!
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

Fox-kid schreef:Lijkt me heel gaaf zo'n cursus, echter een hele week in die periode gaat me niet lukken.

Zijn er ook dergelijke innitiatieven in de vorm van (losse) trainingsdagen o.i.d.. Bijvoorbeeld twee of drie zaterdagen (of zondagen). Vaalt vast veel van op te steken!
Ja dus, die zijn er.

Zaterdag bijvoorbeeld in Oirschot een trainingsdag tot 250 cc.
Maar ik laat het je wel weten als er een is.
Heb laatst zelf een Tdag gevolgd in Heerde.
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Nog een week en dan is het zover,zenuwen gieren dor mijn keel.

Verse noppen eronder, ik wil alleen nog een nieuwe ketting en tandwielen meenemen. Verder nog wat dingen waar ik aan moet denken.Ik moet nog ergens een milleu mat scoren.

grt Klaas
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Klaas veel plezier en succes met de trainingsweek.
Ik ben benieuwd wat die andere deelnemers zeggen als ze van je speciale koppeling horen :roll:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Dat ik een watje ben? Heb je geen stickers voor me van rekluse?
Plaats reactie