Gezocht: Balans-as KTM LC4

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
N!co
Contacteer:

Wie heeft er nog 1 in zijn schuur liggen? Kom er net achter dat er bij mijn KTM geen in zit.
Zot
Contacteer:

Hoe ben je daar achter gekomen?
Afbeelding
speedphreax

En waarom wil je hem weer plaatsen? Scheelt behoorlijk in acceleratie.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
N!co
Contacteer:

Zot schreef:Hoe ben je daar achter gekomen?
O, een beetje preventief dekseltjes aan het schroeven geweest. De koppeling maakt een beetje geluid, de pen door het blok is een beetje aangevreten.
speedphreax schreef:En waarom wil je hem weer plaatsen? Scheelt behoorlijk in acceleratie.
Ik weet het niet, heb nooit met balans-as gereden. Ik vind hem hard zat accelereren, hij mag best wat minder zenuwachtig op het gas reageren.
speedphreax

N!co schreef: Ik weet het niet, heb nooit met balans-as gereden. Ik vind hem hard zat accelereren, hij mag best wat minder zenuwachtig op het gas reageren.
Jij rijdt er toch alleen SM mee? Of heb ik het nou helemaal fout? In ieder geval: Als je er SM mee rijdt dan wil je hem liever weglaten omdat hij dan sneller de hoek uitkomt. Met balansas trilt een LC4 toch nog steeds als de neten.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
N!co
Contacteer:

speedphreax schreef: Jij rijdt er toch alleen SM mee? Of heb ik het nou helemaal fout? In ieder geval: Als je er SM mee rijdt dan wil je hem liever weglaten omdat hij dan sneller de hoek uitkomt. Met balansas trilt een LC4 toch nog steeds als de neten.
Ik ga ook af en toe offroad. Maar een beetje meer vliegwielwerking in het blok lijkt me niet vervelend.
Plaats reactie