Gezocht: Balans-as KTM LC4
Moderator: ghulst
-
En waarom wil je hem weer plaatsen? Scheelt behoorlijk in acceleratie.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
O, een beetje preventief dekseltjes aan het schroeven geweest. De koppeling maakt een beetje geluid, de pen door het blok is een beetje aangevreten.Zot schreef:Hoe ben je daar achter gekomen?
Ik weet het niet, heb nooit met balans-as gereden. Ik vind hem hard zat accelereren, hij mag best wat minder zenuwachtig op het gas reageren.speedphreax schreef:En waarom wil je hem weer plaatsen? Scheelt behoorlijk in acceleratie.
-
Jij rijdt er toch alleen SM mee? Of heb ik het nou helemaal fout? In ieder geval: Als je er SM mee rijdt dan wil je hem liever weglaten omdat hij dan sneller de hoek uitkomt. Met balansas trilt een LC4 toch nog steeds als de neten.N!co schreef: Ik weet het niet, heb nooit met balans-as gereden. Ik vind hem hard zat accelereren, hij mag best wat minder zenuwachtig op het gas reageren.
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
- Contacteer:
Ik ga ook af en toe offroad. Maar een beetje meer vliegwielwerking in het blok lijkt me niet vervelend.speedphreax schreef: Jij rijdt er toch alleen SM mee? Of heb ik het nou helemaal fout? In ieder geval: Als je er SM mee rijdt dan wil je hem liever weglaten omdat hij dan sneller de hoek uitkomt. Met balansas trilt een LC4 toch nog steeds als de neten.