Mijn BIGgetje wordt volgende week door de plaatselijke garage nagekeken

Wél voor december dus Bas

Wordt toch een asfaltrit... Zodra bekend volgt meer nieuws

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
10 juli kan en ga ik vermijden. Wacht nog steeds op mijn motor maar ga ervan uit dat 'ie snel klaar is...BIG88 schreef:10 juli kan ik niet
dus ik hoop dat je die kunt vermijden
(leo ook niet trouwens voor het geval hij dat vergeet te melden)
DR Menno schreef:Beste Biggers
Datum "tour de fryslan" gaat 24 juli zijn. Verzamelen tussen 10 en 11:00 uur bij parkeerplaats naast Dorpshuis te Achlum (aan doorgaande weg- kan niet missen). Daar kunnen eventuele auto's en aanhangers geparkeerd worden. Klein dorpie nabij Harlingen net over afsluitdijk.
Graag nog even aangeven als je komt, kan ik tegen die tijd een lijstje met deelnemers samenstellen.
Zoals bekend wordt het een asfaltrit (Biggers op alternatieve onroadfiets dus mogelijk/welkom) die we in een één groepje rijden. De 2 organisatoren hebben een opvallend vest aan voor herkenbaarheid. Omdat ik niet tientallen deelnemers verwacht lijkt me dit de juiste optie. Na aanvang (bij aanwezigheid deelnemers) gaan we onderweg een (gebruikelijke/verplichte?) stop bij een Mac Donaldsinvoegen.
Eventueel commentaar/vragen zal ik zsm beantwoorden. Moet wel wat geduld bij; mijn computer is kapoten moet dit dus bij computer elders doen.
Ach, avonturiers genoeg die dat soort dingen doenPD-OSCAR schreef::Dakar training was maar een grapje hoor (veel te gevaarlijk, zeker na afgelopen januari), maar jouw opmerking ook ?!
Wellicht tot de 24e !
Groeten !
Leo schreef:De snelste route van Uden naar Achlum over 225.6 km in ongeveer 2 uur en 26 minuten: