Tour de Fryslan...

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

Hallo mijn beste BIG brothers :D ,

Mijn BIGgetje wordt volgende week door de plaatselijke garage nagekeken :( en hopelijk binnenkort dus weer zonder klachten gangbaar. Zwager JB op de XT :evil: en ik zijn al een route aan het plannen en zullen deze rit waarschijnlijk in juni/juli organiseren. Zodra mijn fiets weer klaar is en de route e.d. klaar, zal ik in deze topic een definitieve datum bekendmaken. Zie dan wel of en hoeveel animo er is :?: . Bijzaak.
Wél voor december dus Bas :!: Je hebt volgens mij ook een wegmotor dus wat mij betreft kun je hem daar op rijden :?:
Wordt toch een asfaltrit... Zodra bekend volgt meer nieuws :toost:
Laatst gewijzigd door DR Menno op do mei 19, 2005 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Menno.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Hoi Menno,

De restauratie / import van de SR41 zal een lang verhaal worden ( ben lui tiep ) dus hartstikke leuk van je dat ik ook op de messerschmidt mee mag doen.
:wink:

Succes met de reparatie van de big en met het uitzetten van de rit.

Tot ergens in juni/juli !

LEO
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

Leuk dat je komt (als je de toekomstige datum kunt)! :D
Alleen BIG en Mc Donald haters zijn minder welkom :twisted: ...
Wordt altijd leuk; DR-praat zat! :P
Laterrrrr :roll:
Groet, Menno.
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ik ben er denk ik ook bij, maar ben al erg druk in Juni en Juli. :?

Ik doe natuurlijk wel mijn best en een rondje fryslan is altijd leuk. 8)

Het zal wel op de andere brommer zijn, maar ik heb na het slopen van mijn DR genoeg DR praat. Bijvoorbeeld: Waar moet dit schroefje ook alweer........ :oops:

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Menno,

Maak er even een stickie van deze posting....

Dan blijft die mooi bovenaan staan.... 8)

Er wordt hier namelijk zoveel gepost en anders zijn we hem zoek :P

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Peter
Berichten: 61
Lid geworden op: di dec 17, 2002 23:26
Locatie: Alphen aan den Rijn

heb er zin an. Ben wel tweede helft van juli toe aan een wel, zeer wel verdiende vakantie. (achterover liggen en niets doen! :sleeping: )
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

:D Goeie actie Menno !!

Doe je ook het stuk elfstedentocht erbij (of een gedeelte)

Lijkt me heel mooi !

Groeten
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

heb je al een datum in gedachten ?
juni/juli is al aardig dichtbij als je een drukke agenda hebt
have BIG fun

D.F.M.T.
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

hoi BIG collegae,

Route wordt noord-west Friesland (Harlingen-Leeuwarden e.o.). Zit altijd enige overlapping elfstedenroute in maar niet bewust. We pakken voornamelijk de leukste b-weg routes in onze buurten die we kennen en regelmatig afschuimen.
Exacte datum nog niet Hans. Mijn motor is nog bij de garage. Daarna plannen we de route en datum. Waarschijnlijk midden Juli. Een zondag zowiezo.
Groet, Menno.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

10 juli kan ik niet
dus ik hoop dat je die kunt vermijden
(leo ook niet trouwens voor het geval hij dat vergeet te melden)
have BIG fun

D.F.M.T.
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

BIG88 schreef:10 juli kan ik niet
dus ik hoop dat je die kunt vermijden
(leo ook niet trouwens voor het geval hij dat vergeet te melden)
10 juli kan en ga ik vermijden. Wacht nog steeds op mijn motor maar ga ervan uit dat 'ie snel klaar is... :roll:
Groet, Menno.
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

Beste Biggers

Datum "tour de fryslan" gaat 24 juli zijn :) . Verzamelen tussen 10 en 11:00 uur bij parkeerplaats naast Dorpshuis te Achlum (aan doorgaande weg- kan niet missen). Daar kunnen eventuele auto's en aanhangers geparkeerd worden. Klein dorpie nabij Harlingen net over afsluitdijk.

Graag nog even aangeven als je komt, kan ik tegen die tijd een lijstje met deelnemers samenstellen.
Zoals bekend wordt het een asfaltrit (Biggers op alternatieve onroadfiets dus mogelijk/welkom) die we in een één groepje rijden. De 2 organisatoren hebben een opvallend vest aan voor herkenbaarheid. Omdat ik niet tientallen deelnemers verwacht lijkt me dit de juiste optie. Na aanvang (bij aanwezigheid deelnemers) gaan we onderweg een (gebruikelijke/verplichte?) stop bij een Mac Donalds :wink: invoegen.

Eventueel commentaar/vragen zal ik zsm beantwoorden. Moet wel wat geduld bij; mijn computer is kapot :evil: en moet dit dus bij computer elders doen.
Groet, Menno.
Peter
Berichten: 61
Lid geworden op: di dec 17, 2002 23:26
Locatie: Alphen aan den Rijn

ha Menno,

Helaas moet ik wederom een bijeenkomst missen wegens een inmiddels geplande en geboekte vakantie. Helaas Helaas Helaas :( :( :(
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

De snelste route van Uden naar Achlum over 225.6 km in ongeveer 2 uur en 26 minuten:

Doen we !

CU
LEO
pukenwaus
Berichten: 14
Lid geworden op: di nov 02, 2004 21:08
Locatie: Uden

Hoi Menno,

bij deze tot 24 julli.

Groeten Iwan
SUZUKI SP 370 1980
SUZUKI DR 800 1992
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Oki doki..... 8)

Ik ben erbij op de rode brommer..... :oops:

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

:D :( Dag Menno, organisatiecomite,

Mag ik op de reservelijst) Ga het waarschijnlijk niet redden vanwege een werk- / OTR-vakantie in Zuid-Africa (ga oefenen voor Dakar) Mocht ik toch kunnen (weet ik waarschijnlijk pas de 23e juli), mag ik dan toch gewoon afreizen ?

Wil je me in dat kader ook sowieso de benodigde (start-)informatie toezenden. Succes met de organiatie in elk geval !
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

Hé PD-Oscar,

Uiteraard kun je altijd nog mee als blijkt dat je kunt (en wilt) 24-07. Onderstaand startinfo zoals reeds was aangegeven en tot nu toe bekend. Opzet en starttijd staat DR in, dus voldoende info lijkt mij :?: Als je nog vragen hebt lees ik 't in 't forum. Lijkt me een heel relaxed ritje voor je na zo'n intensieve dakar-training! Afkicken...
Hoop je te zien.
DR Menno schreef:Beste Biggers

Datum "tour de fryslan" gaat 24 juli zijn :) . Verzamelen tussen 10 en 11:00 uur bij parkeerplaats naast Dorpshuis te Achlum (aan doorgaande weg- kan niet missen). Daar kunnen eventuele auto's en aanhangers geparkeerd worden. Klein dorpie nabij Harlingen net over afsluitdijk.

Graag nog even aangeven als je komt, kan ik tegen die tijd een lijstje met deelnemers samenstellen.
Zoals bekend wordt het een asfaltrit (Biggers op alternatieve onroadfiets dus mogelijk/welkom) die we in een één groepje rijden. De 2 organisatoren hebben een opvallend vest aan voor herkenbaarheid. Omdat ik niet tientallen deelnemers verwacht lijkt me dit de juiste optie. Na aanvang (bij aanwezigheid deelnemers) gaan we onderweg een (gebruikelijke/verplichte?) stop bij een Mac Donalds :wink: invoegen.

Eventueel commentaar/vragen zal ik zsm beantwoorden. Moet wel wat geduld bij; mijn computer is kapot :evil: en moet dit dus bij computer elders doen.
Groet, Menno.
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

:D Start / Tijd is inderdaad duidelijk verhaal (excuses), dank je voor de soepele opstelling. Dakar training was maar een grapje hoor (veel te gevaarlijk, zeker na afgelopen januari), maar jouw opmerking ook ?!

Wellicht tot de 24e !

Groeten !
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

PD-OSCAR schreef::Dakar training was maar een grapje hoor (veel te gevaarlijk, zeker na afgelopen januari), maar jouw opmerking ook ?!

Wellicht tot de 24e !

Groeten !
Ach, avonturiers genoeg die dat soort dingen doen :roll:
En ben blond, maakt m'n werkgever ook vaak dankbaar misbruik van... :evil:

Zie wel of ik je ga zien
Groet, Menno.
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Leo schreef:De snelste route van Uden naar Achlum over 225.6 km in ongeveer 2 uur en 26 minuten:
:P Landsmeer >>>> Achlum zo'n 110 KM
eindelijk iets waar ik dichterbij ben
daar moet ik gebruik van maken :wink:

tussen onze huisjes zit maar 130 KM dus kun je mij wel afhalen rijden we het laatste stukje gezellig samen op
scheelt je maar 15 KM is bij 120 maar 7½ minuut
have BIG fun

D.F.M.T.
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Hebben we al een lijstje met mensen die meegaan???? :roll:

Ik ben benieuwd...... 8)

Het wordt vast mooi weer! 8)

DUS KOMT ALLEN!!!!!


:P
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

Menno
JBxt

Leo
Iwan
Bas
Hans h
Big Bek
Oscar ?????

klopt zo ?
Laatst gewijzigd door BIG88 op wo jul 13, 2005 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun

D.F.M.T.
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

BIG88 schreef:Menno
JBxt

Leo
Iwan
Bas
Hans h
Oscar ?????

klopt zo ?
Doe je goed Hans. Volgens mij is dit de lijst vooralsnog. Er kan nog meer bij maar ik vind elk deelnemeraantal prima!
Groet, Menno.
Plaats reactie