TransArdennaise

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Helen

DirtFreak.Q schreef:Verslagje op http://www.motor-europe.com/discussions ... PIC_ID=667 :P

Met fotootjes!

Oh ja Toine ik heb je kaart nog! Ik zal anders met Quickly wel zien hoe we die bij jou krijgen!
Ha! Was jij één van die 4 "dikkerds"? Petje af, hoor! Transardennaise is inderdaad meer geschikt voor "fietsjes". Ook op de oranje wegen was het bij momenten al hard werken.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
DirtFreak.Q

Inderdaad I was one of the fatso's :)

Prachtige rit! Soms zwaar maar da's goed voor de fysiek :P
Dag 2 heb ik niet volledig uitgereden... ik zat er redelijk door :? Tot aan het middagmaal gereden maar dan was het welletjes geweest :D
STTEVE
Contacteer:

mooie rit zo te zien zeg, en dan rondrijden met zo'n grote fiets...Respect hoor
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
DirtFreak.Q

mooie rit zo te zien zeg
De mooiste die ik tot nu toe al gereden heb, echt... ongelofelijk. Sommige stukken waren adembenemend... de klim langs die berg met losse leisteen enz... echt schitterend!
3e versnelling en gas erop... :D De max!
Houten Klaas

Pff wat een deelnemers op dat plaatje van Quikly.
dennis blue magic

veel volk bij het vertrek maar onderweg heb je er geen last van.

de trans was voor mij fun / lol / 100 %off-road plezier , no stress
wr250f.
DirtFreak.Q

veel volk bij het vertrek maar onderweg heb je er geen last van
Klopt ik heb veel alleen gereden... af en toe stoppen om wat volk voor te laten maar op momenten, zeker zondag, reed ik soms een half uur alleen...
xander

Hoe zit het met die nederlander op de 525 MXC die zich even misrekende in een van de bochtjes zondagnamiddag na de lunch?
Niet te veel vlees en botschade?
Overleefde de gps ?

Xander
Rijden, nu, en waar het nog kan!
huskie

Wauw wat een motoren. Hoeveel rijders komen daar aan het vertrek?
Start je om de minuut of zo?
Mooie piccies ook.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
TTT

xander schreef:Hoe zit het met die nederlander op de 525 MXC die zich even misrekende in een van de bochtjes zondagnamiddag na de lunch?
Niet te veel vlees en botschade?
Overleefde de gps ?

Xander
Dat was ik dus :oops:
En dat was inderdaad stom, de eerste de beste bocht na de lunch eruit vliegen. Had ik toch net zo goed een Hoegaarden kunnen drinken.
Of kwam het omdat ik m'n voorband in de lunch van wat meer lucht had voorzien om een tweede keer lek rijden te voorkomen. Ik zal het wel nooit weten.
(met hoeveel bar rijdt iedereen eigenlijk?)

Gelukkig niks kapot dat niet vanzelf weer heelt.

GPS heeft het overleeft, die lag nl. in de auto :D
smurf.
TTT

huskie schreef:Wauw wat een motoren. Hoeveel rijders komen daar aan het vertrek?
Start je om de minuut of zo?
Mooie piccies ook.
starten bij begin op nummer volgorde ongeveer.
de CP's en tankstops hebben ook een verdelend effect.

en na de lunch doorrijden in groepjes van 3 met ??? tussentijd.
smurf.
Helen

TTT schreef:Dat was ik dus :oops:
En dat was inderdaad stom, de eerste de beste bocht na de lunch eruit vliegen. Had ik toch net zo goed een Hoegaarden kunnen drinken.
Nu verklap je mijn truuk! :evil:
Na het glaasje rode wijn zondagmiddag ging het bij mij al stúkken beter (en rapper!) :D
Gery400

[quote="TTT(met hoeveel bar rijdt iedereen eigenlijk?)
[/quote]

zaterdag gestart met 1.2 voor en 1.2 achter
na 5 km op ongeveer 1 kg gezet, zowel voor als achter

Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)

Ride it like you stole it!
sjikkentip

Hallo,

Het was weer prachtig.Vooral de zondag was het eindeloos rijden...
De zaterdag was praktisch identiek aan vorig jaar (we bleven enkel minder lang zitten aan het laatste cafeetje).De zondag zaten er nieuwe stukken in en een gedeelte werd in de omgekeerde richting gereden.De blauwe pistes waren dit jaar niet zo moeilijk,het was soms moeilijker ze te vinden dan ze te overwinnen...Volgend jaar zijn we er terug bij voor de 5e maal.... :lol: :lol: :lol:

Vooraan rijd ik met een 'Bib-Mousse' en achteraan met een dikke binnenband en +/- 750gr en geen lekke band gehad. :lol: :lol: :lol:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
TTT

voor die blauwe pistes moet ik nog wat oefenen gaan wil ik daarna ook de rit nog kunnen uitrijden :(
Maar een heel jaar de tijd om het beter te leren. :D
smurf.
Ddd

DirtFreak.Q schreef:
veel volk bij het vertrek maar onderweg heb je er geen last van
Klopt ik heb veel alleen gereden... af en toe stoppen om wat volk voor te laten maar op momenten, zeker zondag, reed ik soms een half uur alleen...
Met veel respect voor u maar da is echt niet te doen met u machine, gelukkig duwde ik u uit de gracht zondag (die kleine helling naar boven) of je stond er nog...... :( Koop u eens een 250 cc en daarmee oefenen man, veel powertraining, krachttrianing en dan mag je misschien eens meedoen aan paris dakar, met u zware machine :)
DirtFreak.Q

Ddd schreef:Met veel respect voor u maar da is echt niet te doen met u machine, gelukkig duwde ik u uit de gracht zondag (die kleine helling naar boven) of je stond er nog...... :( Koop u eens een 250 cc en daarmee oefenen man, veel powertraining, krachttrianing en dan mag je misschien eens meedoen aan paris dakar, met u zware machine :)
Ha was jij dat! Bedankt om me te helpen, want dat was inderdaad eventjes een spannend moment :D
Maar dorst had ik niet :wink:

Anyway ik ben zondag nog tot aan de lunch geraakt zonder kleerscheuren en dan heb ik er de brui aan gegeven... Feitelijk was het allemaal te doen, behalve dan zo een stukjes he. Dat was de eerste keer dat ik echt vast zat trouwens!

Met een 250 was het inderdaad simpeler maar ik heb niet het geld om twee moto's te onderhouden :D
Trouwens zo een 250 of zelfs 400 weegt gewoon geen fluit dat pak je alleen op en zet je 2 meter verder! LUXE! :lol:

Die Dakar komt er niet, zo zot ben ik nu ook weer niet... :D
Helen

DirtFreak.Q schreef:Trouwens zo een 250 of zelfs 400 weegt gewoon geen fluit dat pak je alleen op en zet je 2 meter verder! LUXE! :lol:
Niet iedereen is bodybuilder... :cry: Voor mij is zo'n 250 hetzelfde als een blok beton. Als ik vastzit en ik krijg hem der niet uit met de kracht van de motor, zit er niks anders op dan wat hulpeloos te kijken en te wachten tot de eerstkomende bodybuilder mijn brommertje uit de soep heft :?
DirtFreak.Q

Helen schreef:Niet iedereen is bodybuilder... :cry: Voor mij is zo'n 250 hetzelfde als een blok beton. Als ik vastzit en ik krijg hem der niet uit met de kracht van de motor, zit er niks anders op dan wat hulpeloos te kijken en te wachten tot de eerstkomende bodybuilder mijn brommertje uit de soep heft :?
Nee da's waar je moet alles in zijn context bekijken. Maar als een vent van 38 jaar staat te zagen dat het zwaar is omdat hij vast zit in de modder met een 200 cc'tje, je die gaat helpen en dan ziet wat dat maar weegt... da's toch maar raar, if you know what I mean :D

Alle respect trouwens voor de dames, er waren weinig dames en die die mee reden konden meer dan hun plan trekken :wink:
hornet911

Wanneer gaat de 2006 editie door?? ;-)

En heeft er soms iemand een roadbook (of op gps) van de TA??
0X
Gast

hornet911 schreef:Wanneer gaat de 2006 editie door?? ;-)
Blijkbaar zijn er wat problemen met het organiseren van editie 2006:

Ayant rencontré d’énormes difficultés cette année pour organiser cette randonnée, je vous demande de nous envoyer tout vos textes de soutien et surtout tout un argumentaire, vos idées, pour que ce week-end perdure.

Met dank aan babelfish voor de vlekkeloze vertaling:

Ondervonden enorme moeilijkheden dit jaar om deze tocht te organiseren, vraag ik u om ons alle uw teksten van steun en vooral een hele lijst verkoopargumenten, uw ideeën te verzenden, opdat dit weekend voortduurt.

Suggesties, ideen enz. kan je kwijt op :http://www.mccma.org/article.php3?id_article=52
Plaats reactie