Het blijft wel een apart ding om te zien

Moderator: ghulst
ik wist niet dat jij nog iets anders reed dan suzukiNoppy schreef:Als er nou een leuk Dual Sport verlichtingskitje gratis bijkwam, dan zou ik mijn LC8 zó inruilen voor deze![]()
![]()
Dan heb je ook alles gezegd m.i.huskie schreef:Het blijft wel een apart ding om te zien
Maar toch een super mooi ding, volgens mij had aprillia hem beter 150-200cc groter moeten maken en hem in een het oude rs250 frame moeten hangen. Gegarendeerd succes, denk niet dat er veel mensen zijn die een 450 2 cilinder crosser kopen. De kostprijs is veel te hoog, net als het gewicht en zitten we zowizo wel te wachten op meer vermogen?. Opzich is het voor de supermotord markt wel een leuke machine denk ik.Jo VdB schreef:Dan heb je ook alles gezegd m.i.huskie schreef:Het blijft wel een apart ding om te zien
Rijd daar maar eens iets kapot in het blok... 2 zuigers, 8x kleppen, 2 distributiekettingen (of werken ze met tandwieloverbrenging? ), enz.
Een hoogtoerig ding dat veel onderhoud nodig heeft ! En er zijn er nu al velen die klagen over het vele onderhoud en hoge kosten aan de "gewone" 4-takten...
Geen spek voor mijne bek![]()
Jo VdB
Nou Huskie, in het EK en geloof ook in het WK Supermotard reed de Aprilia twin anders al wel in de kopgroep van de 450 klasse.huskie schreef:Jongens, deze motor is slecht een PR stunt. Heeft afgelopen weekend helemaal niet gereden, dus.....
Nog even wachten dus, voor we deze "cannondale" gaan promoten.
Het is maar goed voor je dat je niet in Nederland woont Jo , want dat zijn hier ook de gangbare prijzen voor iedere fatsoenlijke enduro.Jo VdB schreef:De 450 enduro zal vanaf september 2005 in Frankrijk aangeboden worden voor 9.500 €. De 550 enduro voor 9.790 €.
Schandalig duur dus...
Jo VdB
Nee nee nee, officiële prijzen van de importeur in Frankrijk !!Houten Klaas schreef:Ga er maar vanuit dat hij niet veel meer gaat kosten dan een KTM