Doet deze dit jaar nu mee, ja of nee? Enne zal hij niet te zwaar zijn?
Het blijft wel een apart ding om te zien
aprilia v-mx
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Hij is zo mooi,en als je dan ook nog aprilia gek bent...tja mischien moet de ktm wel snel het veld ruimen.
Op de 34ste plaats staat Kovalainen met de Aprilia op "slechts" 9 seconden van de #1.
Dat ding is dus niet vooruit te branden
Sorry, Klaas, maar hier liggen ze niet wakker van bij KTM
Dat ding is dus niet vooruit te branden
Sorry, Klaas, maar hier liggen ze niet wakker van bij KTM
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
mooi he!
best mooi voor erbij, naast de ktm lc8 natuurlijk
best mooi voor erbij, naast de ktm lc8 natuurlijk
dit vind ik dus echt verschrikkelijk mooi!!!!
en ja hij doet mee
en ja hij doet mee
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Toine heb jij ook een mille gehad? Ik heb 2 jaar op een 2001 mille rond getoerd. Erg fijne motor en hele leuke club mensen die er op rond rijdt.
Jazeker heb ik een Mille gehad. 1999, Eerste model, oranje/paars
Framenummer 240.
In het begin reed ik er op Zolder rondjes mee rond duc's, fireblades, r1.
Je kon er ook fijn mee "toeren". Een paar keer met schoon onderbroekje, tandenborstel en creditkaart naar zuidfrankrijk en de italiaanse alpen gereden. Gewoon in 4 dagen op en neer via vogezen, jura en zo. Gaat perfect.
Nadat ik hem in 2003 op Zolder tegen de grond reed vond ik het wel mooi geweest.
Framenummer 240.
In het begin reed ik er op Zolder rondjes mee rond duc's, fireblades, r1.
Je kon er ook fijn mee "toeren". Een paar keer met schoon onderbroekje, tandenborstel en creditkaart naar zuidfrankrijk en de italiaanse alpen gereden. Gewoon in 4 dagen op en neer via vogezen, jura en zo. Gaat perfect.
Nadat ik hem in 2003 op Zolder tegen de grond reed vond ik het wel mooi geweest.
smurf.
ik wist niet dat jij nog iets anders reed dan suzukiNoppy schreef:Als er nou een leuk Dual Sport verlichtingskitje gratis bijkwam, dan zou ik mijn LC8 zó inruilen voor deze
Dan heb je ook alles gezegd m.i.huskie schreef:Het blijft wel een apart ding om te zien
Rijd daar maar eens iets kapot in het blok... 2 zuigers, 8x kleppen, 2 distributiekettingen (of werken ze met tandwieloverbrenging? ), enz.
Een hoogtoerig ding dat veel onderhoud nodig heeft ! En er zijn er nu al velen die klagen over het vele onderhoud en hoge kosten aan de "gewone" 4-takten...
Geen spek voor mijne bek
Jo VdB
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Maar toch een super mooi ding, volgens mij had aprillia hem beter 150-200cc groter moeten maken en hem in een het oude rs250 frame moeten hangen. Gegarendeerd succes, denk niet dat er veel mensen zijn die een 450 2 cilinder crosser kopen. De kostprijs is veel te hoog, net als het gewicht en zitten we zowizo wel te wachten op meer vermogen?. Opzich is het voor de supermotord markt wel een leuke machine denk ik.Jo VdB schreef:Dan heb je ook alles gezegd m.i.huskie schreef:Het blijft wel een apart ding om te zien
Rijd daar maar eens iets kapot in het blok... 2 zuigers, 8x kleppen, 2 distributiekettingen (of werken ze met tandwieloverbrenging? ), enz.
Een hoogtoerig ding dat veel onderhoud nodig heeft ! En er zijn er nu al velen die klagen over het vele onderhoud en hoge kosten aan de "gewone" 4-takten...
Geen spek voor mijne bek
Jo VdB
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Nou Huskie, in het EK en geloof ook in het WK Supermotard reed de Aprilia twin anders al wel in de kopgroep van de 450 klasse.huskie schreef:Jongens, deze motor is slecht een PR stunt. Heeft afgelopen weekend helemaal niet gereden, dus.....
Nog even wachten dus, voor we deze "cannondale" gaan promoten.
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Dat heeft een hele simpelere reden>> meer cilinders >>hogere zuigersnelheden mogelijk, minder detonatie etc etc etc >>>meer (top) vermogen .
Alleen vraag ik me af wat je aan een crosser hebt met 65-70pk bij 14000 toeren . Zoals ik al zei hebben de meeste mensen genoeg aan het vermogen van een huidige 450. Bij de supermotards kan ik het me wle voorstellen dat ze dat meer vermogen ook kwijt kunnen.
Alleen vraag ik me af wat je aan een crosser hebt met 65-70pk bij 14000 toeren . Zoals ik al zei hebben de meeste mensen genoeg aan het vermogen van een huidige 450. Bij de supermotards kan ik het me wle voorstellen dat ze dat meer vermogen ook kwijt kunnen.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Oke joop, ik zwak het ietsje af. Als SM gaat hij redelijk, maar als MX heeft hij geen bestaansrecht. Te zwaar.... misschien als ze hrm in titanium uitvoeren. Scheelt wellicht een kilootje of 10.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
De 450 enduro zal vanaf september 2005 in Frankrijk aangeboden worden voor 9.500 €. De 550 enduro voor 9.790 €.
Schandalig duur dus...
Jo VdB
Schandalig duur dus...
Jo VdB
Het is maar goed voor je dat je niet in Nederland woont Jo , want dat zijn hier ook de gangbare prijzen voor iedere fatsoenlijke enduro.Jo VdB schreef:De 450 enduro zal vanaf september 2005 in Frankrijk aangeboden worden voor 9.500 €. De 550 enduro voor 9.790 €.
Schandalig duur dus...
Jo VdB
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
oei, dat is waar...
Maar doe daar dan nog BPM op... zo hard schijt mijn ezelke niet...
Jo VdB (krabt elke morgen op zijn rug, maar het geld valt er helaas nog niet vanaf...)
Maar doe daar dan nog BPM op... zo hard schijt mijn ezelke niet...
Jo VdB (krabt elke morgen op zijn rug, maar het geld valt er helaas nog niet vanaf...)
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ga er maar vanuit dat hij niet veel meer gaat kosten dan een KTM
Het gewicht baart mij wel zorgen,ze geven voor de sxv 117 kg op.Wanneer daar het verschil nog bij komt van een crosser en 1 met kenteken,wordt het wel een zwaar gewicht.
Het gewicht baart mij wel zorgen,ze geven voor de sxv 117 kg op.Wanneer daar het verschil nog bij komt van een crosser en 1 met kenteken,wordt het wel een zwaar gewicht.
Nee nee nee, officiële prijzen van de importeur in Frankrijk !!Houten Klaas schreef:Ga er maar vanuit dat hij niet veel meer gaat kosten dan een KTM
Trouwens, "exotisme ", daar betaal je voor (als je zin hebt )
Jo VdB