kawasaki kx 125
bouwjaar 11 1999
pas nieuw:
*zuiger
*kopelingsplaten
*remblokken voor en achter
*ketting en tandwielen
is goed onderhouden
voor vragen mail je maar of voeg me toe op msn :timmeke72@hotmail.com

Moderator: ghulst
... of wil je je onderschrift niet aanpassen??stimpie schreef:ik wil een 250 kopen
Nogal kort door de bocht al je geen ervaring met andere 250's hebtJBassie schreef:125 te licht dus? Een Honda 250 is een hele fijne motor met flink wat power (60 PK)
hoezo?mxrider#28 schreef:een 250 2-takt is leuk, zolang je er maar geen wedstrijden mee moet rijden, dan is de pret er snel af...
ik ga vooral gebruiken voor wieland,bosjes en soms crossbaanJBassie schreef:Maar waar wil je nou eigelijk de motor voor gebruiken?
Als je nu elk weekend de crossbaan gaat bezoeken, zal ik als ik jou was de 125 houden. (want ik dacht ook dat ik ergens gelezen had dat je ook maar een klein manneke bent) dus dan is een 125 voor de crossbaan echt meer dan zat!!
Maar rij je een beetje door weilanden en bosjes dan kun je best een 250 hebben, lijkt me zo.
En waarom doe je hem weg? vind je hem te langzaam, te ''brommerachtig''. Je bent immers een 4takt gewend..
Ik denk dat je met de KDX beter af bent. Nu leer je rijden, straks verkoop je m weer, koop je een 125/250 crosser en dan leer je hard gaan. Het is misschien minder heftig, maar juist daardoor hou je de lol erinmagin-one schreef:res off topic e , vraagske , ik ben 17en 8maand ,
hebt van mijn 16 en 8maand met dt50r gereden , gebrakt , dan 17en 4maand koop kx125 , maand later verkocht te veel kosten aan , koop kdx 200 , kan er nu al redelijk me "crossen" , whielie , stoppie enz , whielie rechtstaan op het zadel enz , maar was die een goede keuze die 200 kopen , of better iets langer met 125 gereden , kx was wel veel nerveuzer t.o. die kdx , loger enz ....