pics

Moderator: ghulst
Er staat genoeg te koop in de categorie waar jij in kijkt en geduld is een schone zaak met dit soort aankopen. Motorloos zijn is niet leuk, maar een slechte aankoop is nog minder leuk.of ik laat hem lekker staan omdat hij op alle punten slecht is en ik zoek een andere.
bedankt allemaalals er nog meer tips of aanmerkingen zijn hoor ik dat graag
geldt dat ook voor een XR400???the rednas schreef: het grote nadeel van een xr250 is de cilinderkop.het middelste glijlager is bijna altijd ingesleten en als de bougie eens te hard is aangedraaid dan scheurt het bougiegat uit naar een klepzitting,hebben heeel veel xr250's last van.had indertijd 3 cilinderkoppen en allemaal hetzelfde probleem.
maargoed meestal is het meer een probleem als je het weet en zou je het niet weten dan rijd hij nog net zo goed als altijd.
naar mijn weten heeft een xr400 hier allemaal geen last van.STTEVE schreef:geldt dat ook voor een XR400???the rednas schreef: het grote nadeel van een xr250 is de cilinderkop.het middelste glijlager is bijna altijd ingesleten en als de bougie eens te hard is aangedraaid dan scheurt het bougiegat uit naar een klepzitting,hebben heeel veel xr250's last van.had indertijd 3 cilinderkoppen en allemaal hetzelfde probleem.
maargoed meestal is het meer een probleem als je het weet en zou je het niet weten dan rijd hij nog net zo goed als altijd.