http://www.westsideridaz.com/day.aspx?day=WheelieHeath
enjoy
rij techniek filmpjes...
Moderator: ghulst
volgens mij doet hij dat met een TTR 125 4takt Yamaha.
prachtig wat een controle
prachtig wat een controle
-
- Berichten: 460
- Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
- Locatie: Tussen de olde wieven !
Inderdaad hele leuke filmpjes, bedankt !
Kijk altijd een beetje jaloers er naar hoe deze jongens dat doen en dat nog wel op ijs (zo te zien).
Optimale controle
Kijk altijd een beetje jaloers er naar hoe deze jongens dat doen en dat nog wel op ijs (zo te zien).
Optimale controle
vraagje van mij kant. aangezien in dit topic toch niet echt meer gereageer wordt en mijn vraag wel betrekking heeft op rijtechniek
ik hoor altijd de mensen zeggen dat als ze de bocht induiken dat je dan zo ver mogelijk naar voren moet gaan zitten. en eventueel (vaak) de poot uit moet steken...
nu vind ik het zelf persoonlijk fijner door gewoon midden op de buddyseat te blijven zitten en dan de poot uit te steken. ik schuif dus niet maar voren.
zit hier nog nadelen aan dat ik gewoon normaal blijf zitten? voor mijn gevoel ben ik zo sneller en heb ik de motor meer onder controle dan als ik helemaal naar voren schuif in een bocht....
ik hoor altijd de mensen zeggen dat als ze de bocht induiken dat je dan zo ver mogelijk naar voren moet gaan zitten. en eventueel (vaak) de poot uit moet steken...
nu vind ik het zelf persoonlijk fijner door gewoon midden op de buddyseat te blijven zitten en dan de poot uit te steken. ik schuif dus niet maar voren.
zit hier nog nadelen aan dat ik gewoon normaal blijf zitten? voor mijn gevoel ben ik zo sneller en heb ik de motor meer onder controle dan als ik helemaal naar voren schuif in een bocht....
Als je gewoon blijft zitten zul je in de meeste gevallen langzamer zijn , en dat kan een nadeel zijnbarry!! schreef:ik hoor altijd de mensen zeggen dat als ze de bocht induiken dat je dan zo ver mogelijk naar voren moet gaan zitten. en eventueel (vaak) de poot uit moet steken...
nu vind ik het zelf persoonlijk fijner door gewoon midden op de buddyseat te blijven zitten en dan de poot uit te steken. ik schuif dus niet maar voren.
zit hier nog nadelen aan dat ik gewoon normaal blijf zitten? voor mijn gevoel ben ik zo sneller en heb ik de motor meer onder controle dan als ik helemaal naar voren schuif in een bocht....
waarom zou je langzamer zijn? mijn gevoel zegt me juist andersom. omdat ik dan het gevoel heb dat ik mijn achterkant meer onder controle heb mocht deze uitbreken
verstand op nul en nadenken
omdat een (gecontroleerd) uitbrekende achterkant dikwijls de bedoeling is, maar een voorwiel dat wegglijdt niet...
Doordat je voor op je tank gaat zitten heb je meer gewicht & dus grip op je voorwiel.
Da's de theorie... uittesten wat voor jou het snelste is, kan je best op een (cross) parcours doen. Dan weet je het ineens...
Suc6
Stijn
Doordat je voor op je tank gaat zitten heb je meer gewicht & dus grip op je voorwiel.
Da's de theorie... uittesten wat voor jou het snelste is, kan je best op een (cross) parcours doen. Dan weet je het ineens...
Suc6
Stijn
Montesa Cota 315R
Gokje: Barry, jij bent waarschijnlijk een lange vent.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
ik ben inderdaad een lange vent. 1.96/1.97m
verstand op nul en nadenken