eindelijk, gisteren nog ff 100km afscheid genomen van me twee-takt, beetje pijn aan me hart. Het is toch een Husky geworden (450 2005) ik kon het niet laten. Er moest een knopje op zitten, enduro bak, en ja ik blijf een beetje apart dus honda en yamaha vielen af, hoewel ik het vreselijk mooie fietsen zijn. Wel even na gedacht over GAS GAS, mmm injectie. Ach weer een emotionele aankoop dus.
Toch een goeie keus de 450 van Husqvarna.
Is niet voor niets als beste enduromotor gekozen in de U.S.A afgelopen jaar.
Ook een beetje afhankelijk hoeveel waarde je aan dit oordeel geeft maar geeft wel aan dat het een competitive motor is.
Ik heb er in dit najaar ook aan gedacht een TE 450 of TE 510 aan te schaffen maar mede door mijn nog niet optimaal herstelde knie de voorkeur aan de trialmotor gegeven.
Mijn WR 360 is nog zo maagdelijk schoon en nieuw dat voor hetgene ik doe op mijn nivo ruim voldoende is.
Veel plezier met je viertaktbuffel, als je gewend ben zul je niet anders meer willen denk ik.
Ook zonder dat achterlicht is het makkelijk te herkennen dat het een DR 400 is.
Schaduwpartijen zijn in Photoshop vrij eenvoudig te maken, ik geloof niet dat deze foto echt is en als het wel zo is is die gast redelijk gestoord.
Jurgen Overveld behaalde daar vorig seizoen (2003) tijdens de ONK enduro in de E klasse de nationale titel mee, zegt genoeg over de kwaliteiten van de Suzuki.
Ook Tragter ging hard met de 250 cc Suzuki afgelopen jaar (evenals met de Honda en de Huskie en waarschijnlijk ook nog met een step als het moet).