Ik kwam een linkje tegen naar het Thumpertalk forum.
Ging over een offroad tocht op Hawai, da's wel wat anders als door de betuwe heenkrabbelen.
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... ge=1&pp=10
Een plaatje dan.... om je lekker te maken;
Groeten Jan Willem
Offroad op Hawai....
Moderator: ghulst
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
Ziet er mooi uit
Laatst gewijzigd door JBassie op wo feb 16, 2005 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat voor de meeting 2005.
check www.motohawaii.com
Heb een artikel gelezen in de Australian Dirtbike Magazine over US topcrossers die zijn gaan chillen op Hawaii, oa McGrath en Albertyn samen.
foto hoeft niet perse bewerkt te zijn. Maar ziet er wel naar uit.
groeten peewee
Heb een artikel gelezen in de Australian Dirtbike Magazine over US topcrossers die zijn gaan chillen op Hawaii, oa McGrath en Albertyn samen.
foto hoeft niet perse bewerkt te zijn. Maar ziet er wel naar uit.
groeten peewee
-
Lijkt me een vette Photoshop foto te zijn
Hey Paul heb je de WR al verkocht en een viertaktbuffel aangeschaft?
Blijft een toppertje hoor die WR 360
Hey Paul heb je de WR al verkocht en een viertaktbuffel aangeschaft?
Blijft een toppertje hoor die WR 360
Het zou best wel eens echt kunnen wezen, tenminste ik heb het hele verhaal (inclusief veel foto's) gelezen en das toch wel erg extreem daar.
Maar hoe dan ook het blijft een mooi ploatje
Maar hoe dan ook het blijft een mooi ploatje
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
Ja Hein,
eindelijk, gisteren nog ff 100km afscheid genomen van me twee-takt, beetje pijn aan me hart. Het is toch een Husky geworden (450 2005) ik kon het niet laten. Er moest een knopje op zitten, enduro bak, en ja ik blijf een beetje apart dus honda en yamaha vielen af, hoewel ik het vreselijk mooie fietsen zijn. Wel even na gedacht over GAS GAS, mmm injectie. Ach weer een emotionele aankoop dus.
Anyway als we maar lol hebben.
groeten Peewee
eindelijk, gisteren nog ff 100km afscheid genomen van me twee-takt, beetje pijn aan me hart. Het is toch een Husky geworden (450 2005) ik kon het niet laten. Er moest een knopje op zitten, enduro bak, en ja ik blijf een beetje apart dus honda en yamaha vielen af, hoewel ik het vreselijk mooie fietsen zijn. Wel even na gedacht over GAS GAS, mmm injectie. Ach weer een emotionele aankoop dus.
Anyway als we maar lol hebben.
groeten Peewee
-
Toch een goeie keus de 450 van Husqvarna.
Is niet voor niets als beste enduromotor gekozen in de U.S.A afgelopen jaar.
Ook een beetje afhankelijk hoeveel waarde je aan dit oordeel geeft maar geeft wel aan dat het een competitive motor is.
Ik heb er in dit najaar ook aan gedacht een TE 450 of TE 510 aan te schaffen maar mede door mijn nog niet optimaal herstelde knie de voorkeur aan de trialmotor gegeven.
Mijn WR 360 is nog zo maagdelijk schoon en nieuw dat voor hetgene ik doe op mijn nivo ruim voldoende is.
Veel plezier met je viertaktbuffel, als je gewend ben zul je niet anders meer willen denk ik.
Is niet voor niets als beste enduromotor gekozen in de U.S.A afgelopen jaar.
Ook een beetje afhankelijk hoeveel waarde je aan dit oordeel geeft maar geeft wel aan dat het een competitive motor is.
Ik heb er in dit najaar ook aan gedacht een TE 450 of TE 510 aan te schaffen maar mede door mijn nog niet optimaal herstelde knie de voorkeur aan de trialmotor gegeven.
Mijn WR 360 is nog zo maagdelijk schoon en nieuw dat voor hetgene ik doe op mijn nivo ruim voldoende is.
Veel plezier met je viertaktbuffel, als je gewend ben zul je niet anders meer willen denk ik.
Mooie motor heeft die man daar
Ik kan aan het achterlicht zien dat het een DRZ400S is
Als ik zo de hoeken waaronder de schaduw op z'n tank valt en die van de rotspartij vergelijk, zou het nog wel 'ns echt kunnen zijn ook!
Suzuki Rules!!!!!
Ik kan aan het achterlicht zien dat het een DRZ400S is
Als ik zo de hoeken waaronder de schaduw op z'n tank valt en die van de rotspartij vergelijk, zou het nog wel 'ns echt kunnen zijn ook!
Suzuki Rules!!!!!
-
Ook zonder dat achterlicht is het makkelijk te herkennen dat het een DR 400 is.
Schaduwpartijen zijn in Photoshop vrij eenvoudig te maken, ik geloof niet dat deze foto echt is en als het wel zo is is die gast redelijk gestoord.
Jurgen Overveld behaalde daar vorig seizoen (2003) tijdens de ONK enduro in de E klasse de nationale titel mee, zegt genoeg over de kwaliteiten van de Suzuki.
Ook Tragter ging hard met de 250 cc Suzuki afgelopen jaar (evenals met de Honda en de Huskie en waarschijnlijk ook nog met een step als het moet).
Schaduwpartijen zijn in Photoshop vrij eenvoudig te maken, ik geloof niet dat deze foto echt is en als het wel zo is is die gast redelijk gestoord.
Jurgen Overveld behaalde daar vorig seizoen (2003) tijdens de ONK enduro in de E klasse de nationale titel mee, zegt genoeg over de kwaliteiten van de Suzuki.
Ook Tragter ging hard met de 250 cc Suzuki afgelopen jaar (evenals met de Honda en de Huskie en waarschijnlijk ook nog met een step als het moet).