Hartelijk bedankt voor jullie rondrit rond Tiel (en oostenlijker). We hadden vandaag mooi weer, serieuze blubber en endurowaardige kruip-door-sluip-door partijen.
De Recluse koppeling heeft van je KTM écht een tractor gemaakt, voelt echt heel goed. De achterrem, links aan het stuur, is ff wennen, downhill een paar angstige momenten meegemaakt (hij was versleten).
Mooiste moment van de dag? Rond het meer waren Jesse en ik wat traag en Jan komt terug gereden. Het spoor is zo smal dat hij het sompige bos in moet om ons weer langs te laten. Daar zit hij klem en achteruittrekken is ook geen aantrekkelijk perspectief.
Vervolgens gaat hij naast zijn KTM staan, geeft vol gas, waardoor een wheelie ontstaat en trekt hem om op de vierkante meter, voorwiel recht de hemel in. Omgekeerd, ziezo, zo kan het dus ook

De doorwading bij het water vond ik toch ook wel errug gaaf hoor! Vele hillclimbs gedaan, waarbij het downhill ff fout ging met Jesse. Gelukkig geen schade aan hem of zijn XR400.
Als het Jan ff wat te makkelijk wordt gaat hij slalommen in greppels en sloten, ziet er leuk uit, heb ik ook één keer geprobeerd. Jammer van het paaltje dat je tegenkwam!
Zodra ik mijn ritje compleet heb hier in de regio zijn jullie van harte bij ons in Utrecht uitgenodigd!
Fijne zondag nog en bedankt

Noppy