Je demonteert je carbu, maar voor je dit kan doen kom je tot de volgende vaststelling:
![Afbeelding](http://groups.msn.com/_Secure/0UwABAzMYHO8JXeLHQWtd8HNxUJkZZ2Zefsnnium4D4zMf2rpXh9UUP!69QA6dtutLdP7BrnewoPPeQ*2sDyVyDBS8sgTsUzcLmDtzpMftQX1PmIoMPbQHxhsgoNdZyNm/Afbeelding00%20325287.jpg)
!!!!!!!!!!!!!PURE HORROR!!!!!!!!!!!!!!!
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
(voor de mensen die het niet goed zien; in de linker opening v/d carbu zit ZAND)
Moderator: ghulst
jep. luchtfilter niet goed afgesloten, of de kast ergens lek.hornet911 schreef:Je demonteert je carbu, maar voor je dit kan doen kom je tot de volgende vaststelling:
!!!!!!!!!!!!!PURE HORROR!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
TT600RDr_Bean schreef:jep. luchtfilter niet goed afgesloten, of de kast ergens lek.hornet911 schreef:Je demonteert je carbu, maar voor je dit kan doen kom je tot de volgende vaststelling:
!!!!!!!!!!!!!PURE HORROR!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
yamaha?
meestal gewoon langs het luchtfilter zelf: Smeer de randen van het luchtfilter wat extar in met bijv vaseline (spuiten gaaat ook).hornet911 schreef:Idd. viertakt....Compressie heeft hij nog zoals de eerste dag![]()
Das nu echt klote hé!!!! Ik vraag me echt af waar dit kan vandaan komen?? Reinig de luchtfilter regelmatig!!
De verbindingen met motor en luchtfilterkast zijn allen met spanriemen die men kan aandraaien (vijs). Van fabriek uit niet vast genoeg gezet???
mooie he al die klepjeshornet911 schreef:NOG EEN ONTDEKKING GEDAAN:
TWEE INLAATKLEPPEN!!!!!!
Wat wil dit zeggen?? dichting van klepgeleider stuk??
gasschuifafschuining lijkt inderdaad wat raar scheef te zitten, alsof de schuif niet in zijn groefje loopt.Sjokske schreef:Zit bij die rechter carburateur de gasschuif niet een tikkie scheef (of hoort dat zo ?)
Dan geen risico's nemen, gewoon effe lekker nieuwe klepgeleider afdichtinkjes erop zetten. (Bij Honda altijd origineel pakken, veel beter dan aftermarketsetjes, maarja, bij Yamaha weet ik dat nog niet zo...)hornet911 schreef:Doe hem morgen binnen om de kop volledig te laten nazien.....
Er zit ook nog een "lipje" in het membraan, en dat lipje past precies in een uitsparing. Scheef monteren kan dan niet (tenzij af-fabriek het membraan scheef op de schuif is geplaatst)Dr_Bean schreef:gasschuifafschuining lijkt inderdaad wat raar scheef te zitten, alsof de schuif niet in zijn groefje loopt.Sjokske schreef:Zit bij die rechter carburateur de gasschuif niet een tikkie scheef (of hoort dat zo ?)
Dat is een goeie......lijkt mij dat je de oplossing in het aanzuigkanaal van de prim. carb moet zoeken. Als je luchtfilter niet goed is zou er ook zand in de sec.carb moeten zitten...gassen (ni) schreef:Waarom alleen zand in 1 carb??
suc6
even benzinefiltertje monteren??hornet911 schreef: Om te checken ga ik mijn tank eens laten leeglopen en controleren...!!
met een beetje geluk komen de IC's rechtstreeks je uitlaat uithornet911 schreef:Dit wordt verbrand (+-1500°).