He gezellig, een cafe
Maar om even op de jakkeraars terug te komen, ik heb het zelf al meerdere keren meegemaakt dat ik tijdens een offroad rit mensen in de weg zat, dit uitte zich door, 1 keer onderuit gereden te zijn door iemand die mij perse op een smal pad moest inhalen met als gevolg dat hij mijn stuur raakte en ik dus op mijn b*k ging .....en een 2e maal door een Yamaha rijder, vergeet het nooit meer

Op een stuk kruip/ sluip kreeg ik al telkens zijn voorwiel te zien en ik dacht nog bij mezelf "als je er zonodig voorbij wil snijd dan een stuk af" toen ik voor de zoveelste keer zijn voorwiel zag en vlak daarna een tik tegen mijn achterwiel voelde, ik enigzins verbaasd omkeek en toen heel erg hard moest lachen omdat hij op z'n smoel gegaan was!!
Ja, ik ben nog een beginner, en ja het gaat steeds beter en sneller.... Maar daarom rijd ik ook de offroad ritten, om het te leren.... Precies de reden waarom ik geen enduro's rijd... Dus mensen die geen respect hebben voor de beginnende/ langzamere rijders... Ga alstjeblieft enduro's rijden...Daar zal ik jullie tenminste nooit in de weg zitten
Daarentegen moet ik ook zeggen dat ik tijdens de offroad ritten een heleboel vriendelijke, behulpzame mensen heb ontmoet. Tegen jullie wil ik zeggen *thumbs up!!!* Jullie zorgen ervoor dat die paar etterbakken ook weer (redelijk) snel vergeten zijn!!