Ik heb mijn WR uit elkaar gesleuteld bij wijze van winterbeurt. Motorisch ga ik er verder niet aan sleutelen (behalve klepspeling controleren). Blokje gaat er wel even onderuit, framepje even bijspuiten. Ben van plan om alle draaiende delen verder schoon te maken, opnieuw in te vetten (geel of zwart vet?) etc. Nu verwacht ik dat enkelen van jullie zeggen: als je die WR dan toch uit elkaar haalt doe dan meteen.....
Met andere woorden, graag goeie praktijktips die ik op dit projectje kan loslaten. Dus aandachtpunten en modificaties etc etc.
Oh, en dan nog wat, kopervet, ik ben er zelf niet zo kapot van en volgens mij is het al uit menig werkplaats verbannen, maar de boutjes die mijn voorpoten vast klemmen en andere bouten in mijn frame zitten onder dit vet. Schoonmaken en droog monteren, ander vet, kopervet... Wat jij? Remblokken kopervetvrij?
Alvast bedankt voor jullie nuttige tips en info!
(Husky, heb je ook een klusje voor mijn dremel
