Kiezen!
Moderator: ghulst
ik ben maar 17 dus da scheelt, ik moet eerst nog een vrouw vinden. vandaar dak er zo makkelijk over praat
Suzuki: Another one bites the dust
Nee nee nee,Huub Rm schreef: ik moet eerst nog een vrouw vinden.
eerst moet je nog een goed lief vinden !! En daarna moet je dat lief kunnen/willen houden !! En pas daarna wordt het eventueel (tijdelijk ) je vrouw.
Dat is de volgorde...
Jo VdB
Ik heb geen extra tijd geen geld en aandacht over voor een goed lief zoals Jo dat mooi noemt Dus laat ze nog mooi lopen.Jo VdB schreef:Nee nee nee,Huub Rm schreef: ik moet eerst nog een vrouw vinden.
eerst moet je nog een goed lief vinden !! En daarna moet je dat lief kunnen/willen houden !! En pas daarna wordt het eventueel (tijdelijk ) je vrouw.
Dat is de volgorde...
Jo VdB
Dus mijn hobby (motor) gaat voor. Hoewel je ook leuk kunt hobbieen met een goed lief.
Ja maar om te hobbyen met een vrouw, hoef je geen goed lief te hebben! en heel die volgorde van Jo, ge het helemaal gelijk!
Suzuki: Another one bites the dust
Ik heb ALTIJD gelijkHuub Rm schreef:Jo, ge het helemaal gelijk!
Maar soms krijg ik geen gelijk
Jo VdB
probeer toch maar het evenwicht te vinden tussen je vrouw en je motor, dan heb je geheid al veel evenwichtsoefeningen achter de rug en merk je wel dat dit je op de motor je ook vooruit kan helpen.
groetjes dewiene
groetjes dewiene
Husky Rules
Maar daar vragen ze toch om als ze zulke vragen stellen.............. (shit, waar is mijn hoofddoek en mijn geit die voor alles openstaat)erwindob schreef:Mag je in Belgie je vrouw slaan?? Ik dacht dat dergelijke aktiviteiten alleen nog verder naar het zuid(oosten) voorkwamen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Joop schreef:Mag een kerstman dan wel hobbyen met een liefHoewel je ook leuk kunt hobbieen met een goed lief.
Daar heeft ie zijn elfjes voor
kan niet freek HET heeft geen noppen