Voor de een is het een moeilijke keuze voor de ander is de keuze snel gemaakt!
hoe groot is de motor liefde? stel op een dag omdat, je voortaan elke keer rijden bent: zegt je vrouw; Nu ben ik het zat je moet ook is wat tijd aan mij besteden! het is IK er uit of je MOTOR!!!
Wat zou je doen!
ik zou de vrouw eruit doen! maar da is ook makkelijker gezegt als gedaan..
Kiezen!
Moderator: ghulst
Suzuki: Another one bites the dust
Ik heb de motor ook al vaker verruild voor een andere, maar mijn vrouw heeft een te lage inruilwaarde
Nee, vrouw gaat voor ALLES. (ps zij rijdt ook motor).
Nee, vrouw gaat voor ALLES. (ps zij rijdt ook motor).
Een vrouw die motor rijd is best leuk, zolang ze je niet voorbij rijden!
En een vrouw gaat voor alles:S? klinkt wanhopig! nee ik vind wel dat vrouwen zeer belangrijk zijn (voor bepaalde dingen).
En een vrouw gaat voor alles:S? klinkt wanhopig! nee ik vind wel dat vrouwen zeer belangrijk zijn (voor bepaalde dingen).
Ik moet weliswaar niet kiezen tussen de motor en een vrouw, maar allez.
Een waar gebeurd verhaal:
Toen ik nog op de baan reed met de motor, had ik een zwaar accident. Enkele operaties en wat revalidatiemaanden later probeerde mijn man me te doen beloven dat ik nooit meer met de motor zou rijden. Kon ik niet. Toen een jaar later (nog steeds zonder motor) ons huwelijk op springen stond, hebben we het volgende compromis gesloten: ik zou in het veld gaan rijden, zodat ik niet meer in het moordende verkeer zou rijden met de motor.
Mijn enduro-passie is nog tien keer groter dan de baanmotor-passie, dus je kan je wel voorstellen wat mijn keuze nu zou zijn...
P.S. Mijn man rijdt geen motor...
Een waar gebeurd verhaal:
Toen ik nog op de baan reed met de motor, had ik een zwaar accident. Enkele operaties en wat revalidatiemaanden later probeerde mijn man me te doen beloven dat ik nooit meer met de motor zou rijden. Kon ik niet. Toen een jaar later (nog steeds zonder motor) ons huwelijk op springen stond, hebben we het volgende compromis gesloten: ik zou in het veld gaan rijden, zodat ik niet meer in het moordende verkeer zou rijden met de motor.
Mijn enduro-passie is nog tien keer groter dan de baanmotor-passie, dus je kan je wel voorstellen wat mijn keuze nu zou zijn...
P.S. Mijn man rijdt geen motor...
Laatst gewijzigd door Helen op do dec 16, 2004 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Beter een slecht karakter dan geen karakter
Helen, heeft het eenmaal bewerkt. Ben benieuwd wat de ongekuiste versie is
Mijn verhaal is heel anders:
doordat mijn vriendin voor het inkomen zorgt(echt waar) is zij dus eigenlijk mijn belangrijkste sponsor. Om sponsors tevreden te houden doe je natuurlijk alles.
Ik ga dus regelmatig op zondag offroaden. Vaak wil ik thuis blijven, maar ja, ik moet van mijn sponsor.
Mijn verhaal is heel anders:
doordat mijn vriendin voor het inkomen zorgt(echt waar) is zij dus eigenlijk mijn belangrijkste sponsor. Om sponsors tevreden te houden doe je natuurlijk alles.
Ik ga dus regelmatig op zondag offroaden. Vaak wil ik thuis blijven, maar ja, ik moet van mijn sponsor.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Alleen maar het PS-je toegevoegd... (zodat jullie je beter in de positie van mijn lieve echtgenoot kunnen inleven )huskie schreef:Helen, heeft het eenmaal bewerkt. Ben benieuwd wat de ongekuiste versie is
Hihi ...
zeker nu Helen op een husky rijd is het aangeraden om uit belgie te blijve als je niet graag vorbijgereden wordt!!!
zeker nu Helen op een husky rijd is het aangeraden om uit belgie te blijve als je niet graag vorbijgereden wordt!!!
Ik denk dat ik de motor eruit doe, het huis staat op haar naam
Gelukkig zegt ze op vrijdag altijd "Ga je nog rijden dit weekend???"...maar misschien moet ik me nu juist zorgen maken .... Helen wat denk jij??
Gelukkig zegt ze op vrijdag altijd "Ga je nog rijden dit weekend???"...maar misschien moet ik me nu juist zorgen maken .... Helen wat denk jij??
Vrouwen ben ik niet zo in geïnteresseerd, dus da's makkelijk, vrouw eruit!!!
Keuze motor eruit, of vent eruit, is ook niet zo moeilijk.
Ben vrijgezel, dus elke motorloze vent waar ik mee in aanraking kom raakt al snel zijn ineteresse kwijt, zodra ik oeverloos begin te ouwehoeren over motoren en motoravonturen, motorvakanties, enz....
(wegens diens desinteresse in mijn passie, is mijn ineteresse in hem overigens nog veel sneller verdwenen)
Dus ik denk dat de kans klein is dat ik een langdurige relatie met een vent zonder motor aanga
Keuze motor eruit, of vent eruit, is ook niet zo moeilijk.
Ben vrijgezel, dus elke motorloze vent waar ik mee in aanraking kom raakt al snel zijn ineteresse kwijt, zodra ik oeverloos begin te ouwehoeren over motoren en motoravonturen, motorvakanties, enz....
(wegens diens desinteresse in mijn passie, is mijn ineteresse in hem overigens nog veel sneller verdwenen)
Dus ik denk dat de kans klein is dat ik een langdurige relatie met een vent zonder motor aanga
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02
Helen schreef:Blijf dan maar uit België!Huub Rm schreef:Een vrouw die motor rijd is best leuk, zolang ze je niet voorbij rijden!
Zou ook niet meer in Holland gaan rijden als ik jou was
hoo hoo, ik wil gin ruzie! anders kan ik nergens meer rijden... maar het is als man zijnde geen fijn gevoel om door een vrouw voorbij gereden te worden!
Oei. Je laat jezelf wel heel erg kennen hier. Hormonaal probleempje?maar het is als man zijnde geen fijn gevoel om door een vrouw voorbij gereden te worden!
Dames.... laat maar horen
Persoonlijk heb ik veel bewondering voor vrouwen die off-road rijden, en al helemaal als ze het nog echt kunnen ook.
smurf.
En waarom dan?Huub Rm schreef:het is als man zijnde geen fijn gevoel om door een vrouw voorbij gereden te worden!
Het is nu wel zo dat mannen op veel punten bevoordeeld zijn tegenover vrouwen bij het endurorijden (meer kracht, langere benen, van nature meer lef en durf, gemiddeld gezien beter ruimtelijk inzicht dan vrouwen, doorgaans al van jongsafaan op brommerkes aan het rijden - ikzelf ben pas in de midlifecrisis op een enduro gekropen )
Maar niettemin, de aanhouder wint! Als vrouw kan je evengoed de techniek onder de knie krijgen. Oefening baart kunst, ik merk bijvoorbeeld dat ik nu na drie jaar redelijk bedreven ben in het spoortjes rijden in de Belgische klei. Menig Ollander die enkel zand kent, moet even slikken bij de Belgische "tramsporen".
Het is fijn om als vrouw enduro te rijden, want je kan enkel winnen. Als het je lukt om ergens door/over te geraken ben je geweldig, en als het niet lukt is het normaal, want je bent van het "zwakke geslacht"
En als je omvalt of staat te sukkelen met de motor, staat de halve mannelijke bevolking klaar om je te "redden".
Hehe, ik vind het wel prima zo! Als ik nog de energie heb om mezelf geëmancipeerd uit de modder te krijgen doe ik dat, en als ik te moe ben laat ik mij graag dienen!
Ja al die punten die je opnoemt daar, en dan toch voorbij gereden worde. maar ik heb ook wel respect voor vrouwen die motor rijden. da zen vrouwe mee balle
-
BWUEHAHA Freek coole foto
Anyway ik vind dat dergelijke vragen te belachelijk zijn om zelfs gesteld te worden.
Anyway ik vind dat dergelijke vragen te belachelijk zijn om zelfs gesteld te worden.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Het café is in het leven geroepen voor belachelijke vragen.DirtFreak.Q schreef:Anyway ik vind dat dergelijke vragen te belachelijk zijn om zelfs gesteld te worden.
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Helen, ik had het niet beter kunnen omschrijven...
-
Nou het lijkt mij juist top om vrouwen tegen te komen die beter zijn in sport dan ik. Ik zeg niet dat ik vreselijk goed ben in sport maar als ik ga motorrijden dan is na 500m de dame in kwestie verdwenen. En het was niet het achterlicht dat ik het laatst zag.
Met snowboarden een aantal keren met een groep op vakantie. Mijn ervaring is dat ik boven sta te wachten totdat ze hun skiees weer hebben verzameld nadat ze zijn uitgestapt, en beneden te wachten totdat hun moed weer hebben verzameld. (ik) Zullen we die zwarte piste doen want die is gaaf? (ervaring) Nee ik ga liever macrameeen.
En soms zie je ze gaan he. Die snowboard dames. Lange zwarte haren in de wind. Fakie, carvend naar beneden, over de schans een 180 en weer door. Nou helemaal geweldig, echt helemaal super.
Dus kiezen tussen vrouw en motor? Met de motor op pad voor de sport. Met de vrouw voor de lekker en veeeeeel relaxen.
En de snelle dames op dit forum? Respect! En als je me voorbij rijdt omdat je veel beter rijdt. Gaaf! En als je niet kunt kaartlezen? No problem. Ik kan niet luisteren
Met snowboarden een aantal keren met een groep op vakantie. Mijn ervaring is dat ik boven sta te wachten totdat ze hun skiees weer hebben verzameld nadat ze zijn uitgestapt, en beneden te wachten totdat hun moed weer hebben verzameld. (ik) Zullen we die zwarte piste doen want die is gaaf? (ervaring) Nee ik ga liever macrameeen.
En soms zie je ze gaan he. Die snowboard dames. Lange zwarte haren in de wind. Fakie, carvend naar beneden, over de schans een 180 en weer door. Nou helemaal geweldig, echt helemaal super.
Dus kiezen tussen vrouw en motor? Met de motor op pad voor de sport. Met de vrouw voor de lekker en veeeeeel relaxen.
En de snelle dames op dit forum? Respect! En als je me voorbij rijdt omdat je veel beter rijdt. Gaaf! En als je niet kunt kaartlezen? No problem. Ik kan niet luisteren
Ook een KTM heeft grenzen
Huub laten we hopen dat dit een hypothetische vraag is want anders heb je een probleem en bij mij kun je niet wonen tot je wat anders hebt!
Persoonlijk ben ik gelukkig getrouwd. Zo is mijn vrouw het er bvb mee eens dat ik al ons geld verpulver op racecircuits, sterker nog, ze maakt er een feest van en een echte vorm van familievermaak. Anderen gaan naar de Efteering of Dollekwarium en wij gaan lekker racen. Zij zou me dus nooit voor deze keus stellen, behalve als er geen keus meer is. En dan hoop ik dat ik haar zal voorzijn en gooi ik mijn motoren in de diepste put die ik kan vinden!
Persoonlijk ben ik gelukkig getrouwd. Zo is mijn vrouw het er bvb mee eens dat ik al ons geld verpulver op racecircuits, sterker nog, ze maakt er een feest van en een echte vorm van familievermaak. Anderen gaan naar de Efteering of Dollekwarium en wij gaan lekker racen. Zij zou me dus nooit voor deze keus stellen, behalve als er geen keus meer is. En dan hoop ik dat ik haar zal voorzijn en gooi ik mijn motoren in de diepste put die ik kan vinden!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
-
Inderdaad, mijn vriendin probeert me ook al hopeloos maand na maand op een enduro weekend te sturen (... ok I know ik moet het echt eens dringend gaan doen) dus op dat vlak staat ze wel 100% achter mijn bezigheid.
Het is wat een balans he, ik help haar, zij steunt mij... maar zoals gezegd als deze vraag serieus is dan zou ik toch eens 'gaan klappen' zoals ze in België zeggen
Het is wat een balans he, ik help haar, zij steunt mij... maar zoals gezegd als deze vraag serieus is dan zou ik toch eens 'gaan klappen' zoals ze in België zeggen