en dus ff met schroevendraaier geprobeert. met veel kracht en geweld is het gelukt

maar tis gelukt

kan er trouwens voorvork olie sae 7.5 in?
Moderator: ghulst
ja kan, bij een crossmotor word er meestal sae 10 in gedaan, voor in de winter is het wel beter om er 7,5 in te hebben maar in de zomer kan je er beter een wat dikkere in hebben (10) vanwege de warmte die onstaat en de olie anders dus te dun wordbarry!! schreef:toen ik net repleyde zag ik ook de reactie van :gast
en dus ff met schroevendraaier geprobeert. met veel kracht en geweld is het gelukt, schiet af en toe met een rot kracht die veer terug door loschieten van schroevendraaier
. blij dat ik die schotel met een punttang er af probeer te halen... want als daar je vingers tussen zitten...
maar tis gelukt. barry kan nu verder
.
kan er trouwens voorvork olie sae 7.5 in?
haha, scherp opgemerkt... ik dacht dat hij naar de voorvering vroeg, maar ik zie nu dat er staat of er voorvork olie sae 10 in kan...huskie schreef:OOOOO laat technoflex of WP het maar niet horen. Een demper wordt heel heet, dus kun je er geen dikke olie ingooien. Want dan is de demper het eerste half uur niet te rijden en daarna begint het pas een beetje te werken. Af fabriek wordt een demper met 2,5 sae gevult.
2,5 sae is de way to go. Wordt verkocht door de betere suspension shops.
Gewoon naar vragen... enne geen 7,5 en geen 5. Als je hem dan toch open maakt kun je het beter meteen goed doen.