Heb een WR426 van 2002 en wil deze kietelen. Nu heb ik een uitlaat van een YZ gemonteerd; wat een verschil!!
Ik heb gehoord dat ik de sproeierbezetting ook moet aanpassen en de clip van de gasnaald moet verzetten. Wie kan mij wijze informatie hierover geven?
WR naar YZ setting?
Moderator: ghulst
Kijk eens op :
http://www.wr400f.de/technical/technical.htm
http://www.carookee.com/forum/WrYzForum/
Misschien dat daar iets tussen zit.
http://www.wr400f.de/technical/technical.htm
http://www.carookee.com/forum/WrYzForum/
Misschien dat daar iets tussen zit.
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
Kon je bij een WR ook niet de nokkenasketting in de YZ stand zetten?? Vraag me geen details, maar ik heb zoiets wel eens gelezen
Haal ook even die deksel van je luchtfilter af en knip even dat backfiregaasje uit het luchtfilterframe.
Het verschil in vermogen van een WR426F als je een yz-uitlaat monteert in combinatie met deze luchtfiltermod, ten opzichte van een originele WR426F is maarliefst 10 PK! Dit is getest op de vermogentestbank bij Hartelman.
Doe er je voordeel mee!
Het verschil in vermogen van een WR426F als je een yz-uitlaat monteert in combinatie met deze luchtfiltermod, ten opzichte van een originele WR426F is maarliefst 10 PK! Dit is getest op de vermogentestbank bij Hartelman.
Doe er je voordeel mee!
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
10 pk meer dan wat? Met andere woorden: Hoeveel heeft zo'n ding eigenlijk standaard?gasje bij schreef:Iemand bij ons op de club heeft dat gedaan.
Hij heeft de uitlaat nokkenas een tandje verzet en een ander sproeier en een FP einddemper . Kwam ongeveer 10pk meer uit.
Succes
op het kenteken staat 28kw maar dan schijnt ie wel zo erg geknepen te zijn dat zelfs het gas niet helemaal open gaat
als het gas wel open gaat en je het gaasje uit het luchtfilter haalt en de luchtfilterdeksel er afhaalt (met een iets andere sproeier bezetting) doet hij t al een heel stuk beter vedders is hij op de demper heel erg geknepen
de voorbocht van de uitlaat is volgens mij t zelfde als van een YZF
en dat van die nokkenas verzetten heb ik nou al een keer of wat gelezen hier en daar, maar iedereen heeft het van horen zeggen oid WIE WEET DIT ZEKER???????
de bestel nummers zijn wel anders van een YZF of een WRF nokkenas (1 lettertje)
als het gas wel open gaat en je het gaasje uit het luchtfilter haalt en de luchtfilterdeksel er afhaalt (met een iets andere sproeier bezetting) doet hij t al een heel stuk beter vedders is hij op de demper heel erg geknepen
de voorbocht van de uitlaat is volgens mij t zelfde als van een YZF
en dat van die nokkenas verzetten heb ik nou al een keer of wat gelezen hier en daar, maar iedereen heeft het van horen zeggen oid WIE WEET DIT ZEKER???????
de bestel nummers zijn wel anders van een YZF of een WRF nokkenas (1 lettertje)
oja en wat zijn dan de ideale sproeiermaten voor een wr400 uit 99?mstar schreef:wat is de toepassing van het backfire gaasje dan.
Dat zorgt ervoor dat indien er backfire is (doorheen je carburator), dat dan je luchtfilter en de rest van de moto niet in de fik vliegt...mstar schreef:wat is de toepassing van het backfire gaasje dan.
Laat dus dat gaasje maar zitten, want die 0.0005 PK extra ga je niet voelen m.i.
Jo VdB