mooie foto's
je bent precies ook niet de kleinste, denk dat zo'n 125 toch wel wat te klein is voor u
ACTIE FOTO'S!!!
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
250 is qua maat niets groter , maar hoe lang ben je wel niet? . Ik zit nog steeds te balanceren tussen mijn linker en rechter teen als ik stil staCrualA schreef:mooie foto's
je bent precies ook niet de kleinste, denk dat zo'n 125 toch wel wat te klein is voor u
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
ik ben om precies te zijn 1.92
en hij lijkt idd klein zo he
250cc is niet echt veel groter, had ik hiervoor
kheb ookal een 500cc gehad, maakt geen bal uit
en hij lijkt idd klein zo he
250cc is niet echt veel groter, had ik hiervoor
kheb ookal een 500cc gehad, maakt geen bal uit
SX125 '04
nou Noppy, je gaat toch flink te keer met die susuki van je
Bwekes,
Ik ben het helemaal met je eens...
...daarom heb ik 'm eens grof met de ijzerzaag onderhanden genomen en nu ziet hij er zo uit:
Bwekes, betreffende de spiegels: hij was toen nog niet eens ingereden en de spiegels zaten er nueenmaal op; de linkerspiegel is helaas al gesneuveld op een boom tijdens een off-road ritje, dus een klapspiegeltje is al onderweg.
Noppy
P.S. Bwekes, je was vergeten in te loggen, maar waarom zet je altijd achter je voornaam 'lelijk'?
...daarom heb ik 'm eens grof met de ijzerzaag onderhanden genomen en nu ziet hij er zo uit:
Bwekes, betreffende de spiegels: hij was toen nog niet eens ingereden en de spiegels zaten er nueenmaal op; de linkerspiegel is helaas al gesneuveld op een boom tijdens een off-road ritje, dus een klapspiegeltje is al onderweg.
Noppy
P.S. Bwekes, je was vergeten in te loggen, maar waarom zet je altijd achter je voornaam 'lelijk'?
ben zelf ook zoals kx125 1m93 en mijn crf is eigenlijk wat te kleinRudy schreef:250 is qua maat niets groter , maar hoe lang ben je wel niet? . Ik zit nog steeds te balanceren tussen mijn linker en rechter teen als ik stil staCrualA schreef:mooie foto's
zat vaak in de bochte met men knie tegen men stuur,en dat doe nog vree zeer ze
Daar heb je tegenwoordig toch allemaal accessoires voor... voor de langere crossers onder ons. Stuurverhogers, voetsteuntjes verzetten, buddy verhogen......
Ik ben zelf ook niet klein met 1.88 m maar heb alles op de goede plek zitten op de motor, heb ik het idee.
JB
Ik ben zelf ook niet klein met 1.88 m maar heb alles op de goede plek zitten op de motor, heb ik het idee.
JB
je kon toch ook gewoon de boutjes losdraaien waarmee dat spiegeltje en die knipperlichten waren bevestigd in plaats van zagen ???Bwekes,
maar hij is dr wel van opgeknapt hoor
4 strokes only !!
had ik met me ori stuur ook welles ja, kheb nu een fatbar gemonteerd met ophoogblokken zulle we maar zeggen, dat scheelt echt een hele hoop!CrualA schreef:ben zelf ook zoals kx125 1m93 en mijn crf is eigenlijk wat te kleinRudy schreef:250 is qua maat niets groter , maar hoe lang ben je wel niet? . Ik zit nog steeds te balanceren tussen mijn linker en rechter teen als ik stil staCrualA schreef:mooie foto's
zat vaak in de bochte met men knie tegen men stuur,en dat doe nog vree zeer ze
nu echt nergens last van, rijdt heerlijk
SX125 '04