Vandaag ben ik op de Hooilaan wezen crossen. Weer zat gelukkig mee
Het was een lekkere crossdag. Ben onderweg wel nog een achterspatbord verloren, zonder dat ik het in de gaten had (totdat ik hem de volgende ronde zag liggen)
De hele filterbak begaaid met modder zo ook de filter
Dus filterbak schoon gemaakt en en nieuwe filter erin.
Actiefoto's. Ja die zou mijn vader maken maar omdat hij zo'n goeie fotograaf is is dit het resultaat Dus weer geen actiefoto's, sorry.
Maar goed volgende keer beter
JB
ACTIE FOTO'S!!!
Moderator: ghulst
Dit is trouwens een actiefoto, van mij op de DIKKE 525 KTM ook op de Hooilaan.
Toch nog een actiefoto
www.freakfotografie.nl
Toch nog een actiefoto
www.freakfotografie.nl
Die tweede zit zat actie in, mooi man .
Ben die baan ook wel eens af geweest met mijn adventure, was wel wat zwaar. *kuch*. Je kan daar ook trial rijden meen ik.
Hier een actiefoto van een maat van mij, in Andorra afgelopen zomer:
Ben die baan ook wel eens af geweest met mijn adventure, was wel wat zwaar. *kuch*. Je kan daar ook trial rijden meen ik.
Hier een actiefoto van een maat van mij, in Andorra afgelopen zomer:
klein beetje actie de dag nadat ik mijn KTM kocht , meer foto materiaal van mezelf op de motor heb ik eigenlijk (nog) niet..tsjah , je kan nu eenmaal niet fotograveren en crossen tegelijk ..
euh .. deze staat trouwens te koop
euh .. deze staat trouwens te koop
4 strokes only !!
gassen schreef:De Foto ? Kan m toch zo opslaan??
wat bedoel je
gassen schreef:JB,
nog vermoeid zeker ??
Meestal ben jij toch diegene met dit soort geintjes
Nou ik moet zeggen dat het me meevalt met vermoeidheid. Die dikke KTM bezorgde mij al na een paar ronden kromme armen maar met die honda is het gewoon doorrijden en geen spierpijn of niks
JB
voor een dikke KTM moet je ook wel een beeeetje vent wezen hehJan Bas Walhof schreef:gassen schreef:JB,
nog vermoeid zeker ??
Meestal ben jij toch diegene met dit soort geintjes
Nou ik moet zeggen dat het me meevalt met vermoeidheid. Die dikke KTM bezorgde mij al na een paar ronden kromme armen maar met die honda is het gewoon doorrijden en geen spierpijn of niks
JB
4 strokes only !!
voor een dikke KTM moet je ook wel een beeeetje vent wezen heh [/quote][/quote]
ik ben ook maar een beginneling he. Ben van zo goed als niks op een beer van een motor gestapt en deed het nog aardig ook
maar is idd te sterk voor mij
Ik weeg ook maar 68 kilo met 1.88 een en al spier(bruce lee)
Nu de ideale motor gevonden ja een H..
JB
ik ben ook maar een beginneling he. Ben van zo goed als niks op een beer van een motor gestapt en deed het nog aardig ook
maar is idd te sterk voor mij
Ik weeg ook maar 68 kilo met 1.88 een en al spier(bruce lee)
Nu de ideale motor gevonden ja een H..
JB
waar moet jij die onderdelen halen voor die husaresalade uhh sorry Husaberg
heb ik niet zo'n goede verhalen over gehoordJoeBaR schreef:brouwer motors in zwartebroek .. daar kom ik ook voor de KTM
maar dat zijn meestal ook maar geruchten
welke motorzaak is dan wel 100% goed?.. ze zijn tevens importeur van Husaberg , als je dat merk rijdt , komt het wel eens voor dat je zaken met ze moet doen , ook ik heb minder goede maar ook juist heel goed ervaringen met ze , en zo met eigenlijk elke motorzaak waar ik ben geweest ..
4 strokes only !!
klopt als een busJoeBaR schreef:welke motorzaak is dan wel 100% goed?.. ze zijn tevens importeur van Husaberg , als je dat merk rijdt , komt het wel eens voor dat je zaken met ze moet doen , ook ik heb minder goede maar ook juist heel goed ervaringen met ze , en zo met eigenlijk elke motorzaak waar ik ben geweest ..
Hier wat slechte foto's van mij in Loenhout(Wuustwezel)
foto's zijn getrokken met een cameratje van 20 euro uit de colruyt
beetje kale crossbaan, niet Is dat echt een bekende baan met club e.dCrualA schreef:Hier wat slechte foto's van mij in Loenhout(Wuustwezel)
2e foto is wel mooi trouwens
JB
nope,geen club,gewoon een circuit tussen de velden in,maar wel mooi parcours,elke vrijdag wordt het gelijkgetrokken,komen veel Nederlanders trouwens
leuk technisch parcours en je betaalt voor een jaar dan krijg je een sleutel van de poort en kan je gaan crosse wanneer je wilt (behalve vrijdag dan is het gesloten)
voor meer foto's zie
http://users.pandora.be/crosserke/motocross.htm
leuk technisch parcours en je betaalt voor een jaar dan krijg je een sleutel van de poort en kan je gaan crosse wanneer je wilt (behalve vrijdag dan is het gesloten)
voor meer foto's zie
http://users.pandora.be/crosserke/motocross.htm
crossen wanneer je wilt dat klinkt heel goed
indrukwenkende foto's trouwens van die valpartijen van een aantal jaren terug. (die laatste foto is volgens mij nep )
Waar is dat in de buurt dat Loenhout en Wuustwezel, want routenet kent het niet
JB
indrukwenkende foto's trouwens van die valpartijen van een aantal jaren terug. (die laatste foto is volgens mij nep )
Waar is dat in de buurt dat Loenhout en Wuustwezel, want routenet kent het niet
JB
Nou.. begin dan maar http://www.mappy.com te gebruiken, want zo klein is Loenhout of Wuustwezel niet. (en is Routenet dus rotzooi, ook al ken ik het niet )
Als je de autostrade van Breda naar Antwerpen neemt, is het de 2e afslag na de grens. (1e is Meer, 2e is Loenhout).
Stijn V. (die trouwe Mappy.com gebruiker is...)
Trouwens... Arnhem is 131 km van Loenhout... 'k Weet niet of dat crossbaantje de moeite is om zo ver voor te rijden...
http://www12.mappy.com/sidpjMAJSLbGanMn ... 56&imode=0
Als je de autostrade van Breda naar Antwerpen neemt, is het de 2e afslag na de grens. (1e is Meer, 2e is Loenhout).
Stijn V. (die trouwe Mappy.com gebruiker is...)
Trouwens... Arnhem is 131 km van Loenhout... 'k Weet niet of dat crossbaantje de moeite is om zo ver voor te rijden...
http://www12.mappy.com/sidpjMAJSLbGanMn ... 56&imode=0
Montesa Cota 315R
idd wel erg ver
en mappy staat nu bij mijn favorieten
en mappy staat nu bij mijn favorieten
hier paar van mij in Amsterdam
SX125 '04