![Pijl/Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Achterna gezeten door een boer met een hooivork of juist iets heel moois of leuks.
Per slot van rekening we zitten hier in het cafe. Dus vertel je hier je mooie, spannende, leuke ervaring.
![Grapje/Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
wie geeft het eerste rondje
JB
Moderator: ghulst
Noppy, als je wilt blijven offroad rijden zullen jullie het rijgedrag toch enigszins aan moeten passen. Als er ergens koeien de weg overgedreven worden is het de enige normale en juiste zaak om de motoren even helemaal af te zetten. Koeien kunnen op zo'n moment erg van het motorgeluid schrikken. Het is dus ook helemaal uit den boze om nog even extra gas te geven met open uitlaten. Ik kan me dus ook goed voorstellen dat de boer hier kwaad over is. Zijn reactie is misschien wat overdreven, maar ik vind wel dat hij terecht kwaad op jullie is, dus de volgende keer gewoon de motoren even uitzetten, daar maak je vrienden mee en kun je langer van je hobby blijven genietenNoppy schreef:Eenmaal stilstaand blijken er koeien te moeten oversteken van het ene weiland naar de stal of zo. Onze drie motoren draaien stationair en één koe twijfelt een beetje.
Eén van onze jongens wil die koe wat helpen door een keer te 'melken' aan het gashendel van zijn officiële KTM Dakar Rallye machine met twee open uitlaten. Bleek dat deze koe niet zo gemolken wil worden en die begint wat te bokken en rent weer terug.Noppy
Hé Gassen, dus jij was ook een van de weinige uitrijders in Neede (zoiets van 33 uitrijders op 230 starters). Zelf hoorde ik ook bij de "gelukkigen" die daar 2 volle dagen mocht rijden. Mijn KTM Rotax kwam ook niet geheel ongeschonden uit de strijd op één van de (alle) maislanden waar je tot aan de assen door de modder ging liep mijn ketting er afgassen schreef:Achteraf een leuke ervaring.
Dit was voor velen toen de zwaarste enduro die er tot dan geweest was (zwaarder dan de 6 daagse daarvoor) maar voor mij was het een hel![]()
,op de laatste ronde na dan.
Achteraf waren het twee van de mooiste dagen uit mijn leven.
Ik vond dat rijden met die viertakt KTM wel lekkergassen schreef:Joop ,dat waren nog eens tijden!
Ik was in ieder geval blij dat ik toen geen 4 takt meer reed wat hadden die mannen het moeilijk.Maar het blijft je hobby.
Heb ik het weer gedaanRudy schreef:Ik ken nog een leuk verhaal van de noppenforum meeting te 2003 waar ene ad f als voorrijder functioneerde en nog een leuk (maar behoorlijk glibberig) routetje wist. Erg jammer dat we die 2 motoren met de hand weer omhoog moesten (ad had een nogal lompe altenative route gevonden) slepen waar we ¾uur mee bezig zijn geweest volgens mij
.
Geloof alleen dat jou buddy beschadigd was of niet?ad f schreef:Heb ik het weer gedaanRudy schreef:Ik ken nog een leuk verhaal van de noppenforum meeting te 2003 waar ene ad f als voorrijder functioneerde en nog een leuk (maar behoorlijk glibberig) routetje wist. Erg jammer dat we die 2 motoren met de hand weer omhoog moesten (ad had een nogal lompe altenative route gevonden) slepen waar we ¾uur mee bezig zijn geweest volgens mij
.
![]()
Hadden jullie maar achter mij aan moeten komen dan had je vanzelf wel beneden gekomen