huskie schreef:Toch mooi hè, dat internet.

Mjammie.
Jofa, met al die problemen, heeft Henk deze, als particuliere verkoper, kunnen oplossen voor je? Of moest de motor daarvoor naar Ben toe?
Zoals ik al eerder vermeld had heb ik nooit een reactie van Henk gekregen behalve in de eerste dagen dat ik de motor in bezit had, toen kreeg ik zoals hij zelf al zei problemen met het electrisch gedeelte van het contactslot en ook de versleten koppelingsplaten zijn toen vrij netjes opgelost. ik kreeg ze voor de helft van het geld. Is alleen wel een beetje jammer dat ik er toevallig een weekje geleden achter ben gekomen dat er ook met het koppelingshuis is geknoeit, dat wil zeggen, van (tja hoe leg ik dat het beste uit) de pennen aan het koppelingshuis waar je die 6 boutjes met veren erachter die de koppelingsplaten aandrukken, in draait, is ongeveer een halve centimeter afgeslepen danwel gedraait, dit alles om éénmalig onder het vervangen van de koppelingsplaten uit te komen blijkt achteraf. Weet wel, ik verwacht echt niet van handige henk dat ie bij elk probleem waar ik tegenaan loop voor me in de bres springt maar ik had toch wel op iets meer medeleven/medewerking gehoopt....
BTW. Ben van Erp blijft al helemaal met zijn dure vingers van mijn motor af want ik heb in het verleden wat dingen bij hem besteld maar na wat zoekwerk van mijn zijde ben ik erachter gekomen dat ik mijn onderdelen een stuk liever bij een conculega van Ben bestel.... Scheelt aanzienlijk in de portomonee.
En nog even over het gebroken subframe van Dick... We zijn er achter gekomen toen we de eerste keer de motor af stonden te spuiten. We hebben toen meteen de motor nog eens grondig nagelopen en geconstateerd dat er wel meer aan die fiets mankeerde (voor alle duidelijkheid, het gaat hier over een '99-er) Dick heeft toen meteen henk opgebelt en die heeft op zijn beurt weer Ben van Erp gebelt, waarop er meteen gezegd werd "breng hem maar hierheen, dit lossen we wel op", dus wij de motor op een kar geladen en weggebracht. Wat krijgt Dick te horen op het moment dat hij de motor weer op gaat halen? "dat is dan 200 euro" voor het lassen van het subframe en nog wat lagers (die nu overigens alweer verrot zijn). Dus netjes opgelost? zeg het zelf maar.... ik vind er het mijne van.
maarre nu ben ik alsnog de stront van een ander op aan het ruimen. Iets wat dus vanaf mijn eerste bericht al niet mijn bedoeling was.
Enne henkie, zoals ik jou al eerder heb geschreven...Het spijt me als ik je tegen je haren in heb gestreken maar probeer ook mijn kant van het verhaal te begrijpen...
Ik hoop dat we elkaar de volgende keer recht in de ogen aan durven te kijken...Ik jou wel in ieder geval.
Enne ik stoppen met mijn hobby?? DAT NOOIT!! HAHAHA!