henk beumer

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

moniek

hallo noppen gebruikes,
ik ben zelf een huski rijder niks mis mee zou je zeggen is ook zo
maar 1 ding wil ik kwijt koop zo'n ding nooit bij henk beumer is de mooiste prater van de wereld en smeer je een klote ding aan sorry voor mijn woorden maar heb niet veel goeds over deze persoon dus kijk uit gr dick van doodeweerd :roll: (heb mij en vriend al veeeeeeel geld gekost)
Estivie
Contacteer:

Hoi Dick,

Iemand zwart maken zonder argumenten is wel erg makkelijk & niet echt mooi. Zeker als je er rekening mee houdt dat die man zich hier niet kan verdedigen (tenzij hij Noppenforum leest)... Graag dus een (aantal) reden(en) waarom je zo over die man denkt...

Stijn V.
Montesa Cota 315R
Jan :)

Estivie schreef:Hoi Dick,

Zeker als je er rekening mee houdt dat die man zich hier niet kan verdedigen (tenzij hij Noppenforum leest)... Graag dus een (aantal) reden(en) waarom je zo over die man denkt...

Stijn V.
Wees maar niet bang hij leest hier ook. Zichzelf verdedigen zal hij alleen als gast moeten doen......
huskie

Ik ken Dhr Beumer niet, en ik ken Moniek niet, laat staan Dick. Dus gaarne iets onderhoudends neerpennen, en anders gaarne beschuldigingen verklaren en.... nuanceren.
Daarbij dan gaarne echte naam vermelden, en pas hier melden als je persoonlijk er niet met hem/haar uitkomt, want anders wordt het wel erg roddelerig.
Ik ben ook wel eens niet blij met iemand, vooral hier in huis, maar omdat dan meteen www te maken dat is ook wel cru.
Dus het hele verhaal, anders gaarne niet hier melden.
Btw: iemand waarschuwen is niets mis mee, hoor, maar wel zakelijk houden en netjes.
:wink:
Hopelijk wordt het smullen.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
dick van doodeweerd

[quote="Estivie"]Hoi Dick,

hallo, moet toegeven ben een beetje nors geweest, maar ik heb zat argumenten voor deze meneer.
het is misschien niet proffecioneel op deze manier maar ik vind dat je op een forum je eigen mag uiten, goeie en minder goeie dingen toch?
deze meneer heeft 2 fietsen aan ons verkocht met heel veel problemen
tot gebroken sub frame toe .
ok dat gebeurd maar toegeven homaar als ik nu 2 fietsen koop ergens in nederland weet ik zeker dat ik niet 2 keer ellende koop.(als je iets verkoopt loop je dat na ).
maargoed genoeg over beumer nu ik hoop alleen dat deze man toch beter op ga letten als hij iets verkoop.
dat scheeld de gewone man een hoop geld.
ik ben geen kwaaie jongen hoor,ik heb zelf ook een eigen bedrijf en ik vind als je iets verkoop doe het dan goed.
ga er toch iets verkeerd los het dan op,dat heeft deze meneer niet gedaan en dat vind ik erg jammer.groetjes dick van doodeweerd
dick van doodeweerd

he huski ,

ten eerste moniek is mijn vrouw hahaha kon niet met mijn naam het bericht verzenden ,waarom geen idee.
maar dit is een forum zoals al gezegt goeie dingen en kritiek als je een motor koopt en daarna nog honderden harde eurotjes neer moet tikken om het fietsje goed tekrijgen ga bij mij te ver.
en dan niet 1 maar 2 keer en nogmaals ik ben niet iemand die anderen afzeikt maar als je iets doe ga er voor en handel dat netjes af toch?
ik hoop dat mijn bericht geen negatief effect geef ben ook maar een boere lul die graag in zijn vrije tijd een rondje rij.
gr dick van doodeweerd.
Refa

Netjes gesproken dick.

Ik kan me er behoorlijk bij aansluiten.
dhr Beumer kan het mooi vertellen.

en ook kritiek mag gegeven worden! (we hebben het niet gelijk over zwart maken)
de persoon leest ook hier het nodige, dus zal een reactie niet uitblijven.
:wink:
Héérlijk zo'n KTM 2-takt !!!!!
gassen

Heren , normen en waarden :wink:

Netjes gesproken: "boeren lul" ?

Hoe zou het klinken als het wat grover wordt?? :lol:
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
jofa
Contacteer:

gassen schreef:Heren , normen en waarden :wink:

Netjes gesproken: "boeren lul" ?
Ter verduidelijking... Dick had het hier over zichzelf, bovendien zijn we allemaal maar een doodgewone boerelul toch? :wink:
Husky #12

Iemand slecht maken is niet moeilijk!
Al vaak zaken gedaan met Henk Beumer en steeds correct behandelt en gehandelt!!!
Gast

tja....., er zullen altijd mensen zijn die er wel goed mee weg komen. :(
maar vervelende ervaringen vallen altijd zwaar en drukken toch een stempel op de persoon die ervoor de gedupeerde zou kunnen zijn. :(

want laten we eerlijk zijn, één keer :? ...... ala! maar meerdere problemen bij twee motoren van bekenden en dat in erg korte tijd tegelijk! dat is toch wel heel erg vervelend (typerend?) :? :roll:
Refa

was ik! :oops:
Héérlijk zo'n KTM 2-takt !!!!!
dick van doodeweerd

ja rem je heb gelijk ga ook zo'n ding kopen hahaha
dick van doodeweerd

snap ik ook wel best mogelijk hoor,
maar 2 motoren gekocht en 2 keer behoorlijk mis dat doet pijn.
gr dvd :oops:
huskie

Oke maar vertel dan eens wat er gebeurt is. Dat het zoveel geld gekost heeft? En die subframes zijn duur, dat weet ik. Wat is er onredelijk dan?
En natuurlijk mag je op een forum je hart luchten, als het netjes blijft tenminste. Dat is juist het mooie van Internet. In een crosszaak is iedereen vriendjes en bla bla bla, maar hier kun je de waarheid (jouw waarheid) vertellen. :twisted:
Huskie #12 is bevoorbeeld heel erg te spreken over deze zelfde man :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
jofa
Contacteer:

Zegt de ellende die ik met mijn motor heb genoeg?
huskie

Ik blijf het moeilijk vinden als het neer komt op het motorblok ed. Zelfs nieuw durven ze een crossmotor geen garantie te geven, dus laat staan als ze een paar jaar oud zijn. En natuurlijk zegt Henk Beumer dat die motor oke is, als hij hem wil verkopen, maar hij geeft er echt geen garantie op. Of je moet nu gaan vertellen dat hij honderd procent achter deze twee motoren stond en dat ze absoluut goed zijn/waren en dat eventuele reparatie voor zijn rekening zouden komen. Dan heb je natuurlijk een sterk punt, als hij dat dan niet nakomt.
Ik weet nog dat ik bij "de" Ben van Erp mijn huskie kocht. Maar van technische vragen beantwoorden houdt hij niet echt , nee. En nu is dat nog een man waar ieder Huskie eigenaar mee wegloopt, dus...
Er zijn maar weinig echt heel klantvriendelijk, en al helemaal niet als het hun eens geld zou gaan kosten.
Je bent dus niet de enige die zich zelf wel eens niet begrepen voelt :wink:
We zijn met velen :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
jofa
Contacteer:

huskie schreef:.Ik weet nog dat ik bij "de" Ben van Erp mijn huskie kocht. Maar van technische vragen beantwoorden houdt hij niet echt , nee. En nu is dat nog een man waar ieder Huskie eigenaar mee wegloopt, dus...
Er zijn maar weinig echt heel klantvriendelijk, en al helemaal niet als het hun eens geld zou gaan kosten.
Je bent dus niet de enige die zich zelf wel eens niet begrepen voelt :wink:
We zijn met velen :lol:

Dat is dus o.a. ook 1 van de struikelblokken van het geheel, de twee motoren in kwestie komen dus allebei bij handige Ben vandaan alleen heeft Henk Beumer ze aan ons verkocht, waarom Henk zou je zeggen? geen idee is ook voor ons nog steeds een vaag verhaal.
jofa
Contacteer:

ik heb overigens niet alle mankementen die ik in een vroeg stadium aan de motor heb gehad op dit forum vermeld omdat een aantal makkelijk op te lossen waren (maar mij wel geld gekost hebben)
Henk Beumer

Geachte noppen "vrienden"

Vanwaar deze aanval onder de gordel?
Waarom weet ik dan niets over "al" deze problemen?
Het enige dat ik weet is een breuk in het subframe dat ik netjes opgelost heb, of is dat gemakshalve voor dit verhaal vergeten?
Ook weet ik Joep dat jij een electrische storing had met je contactslot en heb voor jou van Erp gebeld om dit op te lossen.
Jullie hebben toch mijn telefoonnummer en e-mail adres?
Daarnaast waren de motorfietsen van mij en niet van Ben van Erp, iets dat jullie heel goed weten.
Als jullie je frustraties alleen kwijt kunnen door op een openbaar forum vuil te spuien over iemand hoop ik voor iedereen (particulier zoals ik en voor motorhandelaren) dat jullie snel met de sport stoppen.
Ik kan dit niet anders zien dan zielig en puberaal gedrag.

Als je nog weer eens wat wilt zeggen bel mij dan eerst even.

Hopelijk tot spoedig ziens ......... :twisted:

Henk Beumer
Gast

Kom op henk, speel nou alsjeblieft niet de onschuld zelve zeg...Je weet donders goed wat er allemaal aan mijn motor kapot is gelopen want ik heb heel wat mankementen/vragen op de beide forums gepost en ik weet dat je ze allebij doorleest. En heb ik ooit ook maar 1 reactie van je gehad? Dacht het ook niet nee.
En bovendien blijf ik het (hoelang ik er ook over nadenk) toch een beetje raar vinden dat "jou" motoren bij Ben v. Erp te koop staan ook op de site compleet met foto en dat als Dick vraagt wat de prijs van de motor is dat je eerst nog even moet overleggen met een "vriend". Als die motor van jou is waarom kan je dan niet zelf bepalen wat de prijs moet zijn???

En over zielig en puberaal gedrag...Waarom schuif je mij de schuld in de schoenen door mij een of ander achterlijk priveberichtje te sturen waarin staat dat ik wel straalbezopen zal zijn geweest op het moment dat IK samen met mijn vriendje deze post op het forum gezet heb?? voor alle duidelijkheid henk...Ik ben niet degene die dit bericht gepost heeft!!!

Voor de rest wil IK er geen woorden meer over vuil maken...

"hopelijk tot spoedig ziens" met je evil smiley...PFFF laat me niet lachen
jofa
Contacteer:

was ik maar dat is wel duidelijk geloof ik?
huskie

Toch mooi hè, dat internet. :lol: Mjammie.
Jofa, met al die problemen, heeft Henk deze, als particuliere verkoper, kunnen oplossen voor je? Of moest de motor daarvoor naar Ben toe?
De emotie die bij Huskie eigenaren los komt, als er iets stuk gaat, is altijd al wat groter geweest, dan bij een ander merk. :lol: Hoe zou dat toch komen?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Firestorm
Contacteer:

huskie schreef:Toch mooi hè, dat internet. :lol: Mjammie.
Jofa, met al die problemen, heeft Henk deze, als particuliere verkoper, kunnen oplossen voor je? Of moest de motor daarvoor naar Ben toe?
De emotie die bij Huskie eigenaren los komt, als er iets stuk gaat, is altijd al wat groter geweest, dan bij een ander merk. :lol: Hoe zou dat toch komen?
Ik ken dhr Beumer niet.
Maar wat ik hier lees zou ik niet gauw bij deze meneer een motor kopen.
Maar ik als Yamaha rijder heb toch hele andere ervaringen met mijn dealer.
Toen ik deze motor kocht heb ik er een tijdje mee gereden.
Naar een paar weken enkele makamenten.
Ben teruggeaan.
Deze jongens deden hellemaal niet moeilijk.
Alles is netjes opgelost.
Ik heb hem bij een klein zaakje in Zetten gekocht.
Speed center Molenaar.
Daar weten ze wel wat service is. :D

Firestorm
jofa
Contacteer:

huskie schreef:Toch mooi hè, dat internet. :lol: Mjammie.
Zoals ik al eerder vermeld had heb ik nooit een reactie van Henk gekregen behalve in de eerste dagen dat ik de motor in bezit had, toen kreeg ik zoals hij zelf al zei problemen met het electrisch gedeelte van het contactslot en ook de versleten koppelingsplaten zijn toen vrij netjes opgelost. ik kreeg ze voor de helft van het geld. Is alleen wel een beetje jammer dat ik er toevallig een weekje geleden achter ben gekomen dat er ook met het koppelingshuis is geknoeit, dat wil zeggen, van (tja hoe leg ik dat het beste uit) de pennen aan het koppelingshuis waar je die 6 boutjes met veren erachter die de koppelingsplaten aandrukken, in draait, is ongeveer een halve centimeter afgeslepen danwel gedraait, dit alles om éénmalig onder het vervangen van de koppelingsplaten uit te komen blijkt achteraf. Weet wel, ik verwacht echt niet van handige henk dat ie bij elk probleem waar ik tegenaan loop voor me in de bres springt maar ik had toch wel op iets meer medeleven/medewerking gehoopt....

BTW. Ben van Erp blijft al helemaal met zijn dure vingers van mijn motor af want ik heb in het verleden wat dingen bij hem besteld maar na wat zoekwerk van mijn zijde ben ik erachter gekomen dat ik mijn onderdelen een stuk liever bij een conculega van Ben bestel.... Scheelt aanzienlijk in de portomonee.

En nog even over het gebroken subframe van Dick... We zijn er achter gekomen toen we de eerste keer de motor af stonden te spuiten. We hebben toen meteen de motor nog eens grondig nagelopen en geconstateerd dat er wel meer aan die fiets mankeerde (voor alle duidelijkheid, het gaat hier over een '99-er) Dick heeft toen meteen henk opgebelt en die heeft op zijn beurt weer Ben van Erp gebelt, waarop er meteen gezegd werd "breng hem maar hierheen, dit lossen we wel op", dus wij de motor op een kar geladen en weggebracht. Wat krijgt Dick te horen op het moment dat hij de motor weer op gaat halen? "dat is dan 200 euro" voor het lassen van het subframe en nog wat lagers (die nu overigens alweer verrot zijn). Dus netjes opgelost? zeg het zelf maar.... ik vind er het mijne van.

maarre nu ben ik alsnog de stront van een ander op aan het ruimen. Iets wat dus vanaf mijn eerste bericht al niet mijn bedoeling was.

Enne henkie, zoals ik jou al eerder heb geschreven...Het spijt me als ik je tegen je haren in heb gestreken maar probeer ook mijn kant van het verhaal te begrijpen...

Ik hoop dat we elkaar de volgende keer recht in de ogen aan durven te kijken...Ik jou wel in ieder geval.

Enne ik stoppen met mijn hobby?? DAT NOOIT!! HAHAHA! :lol:
Plaats reactie