Smith Roll Off stukje kwijt..

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
YZ 80 DAVID
Contacteer:

ik heb het binnenste stukje van mijn bril per ongeluk weggegooid :oops:

Weet iemand of dit ook te verkrijgen is??? of heeft iemand toevallig dat deeltje?? het gaat om een Smith bril.

Afbeelding
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
mxrider#28

YZ 80 DAVID schreef:ik heb het binnenste stukje van mijn bril per ongeluk weggegooid :oops:

Weet iemand of dit ook te verkrijgen is??? of heeft iemand toevallig dat deeltje?? het gaat om een Smith bril.

Afbeelding
voor een smith evo zo te zien... maar dat is niet los te verkrijgen, dus je zult de rest van je roll-off filmpje eraf moeten halen zodat je dat asje er aan de linkerkant (kant van het touwtje) er weer in kan doen, en aan de rechterkant weer even een nieuw rolletje erin... of je moet nog iemand kennen die ook een smith evo heeft en dan moet je even vragen of hij al zo`n asje overheeft (die van de smith speed enzo zijn anders dus die passen niet)
adje

Als je rolletje op is haal je daar dat "staafje" uit en dat gebruik je dan voor het nieuwe rolletje en je bent weer gered :idea:
In dat nieuwe rolletje zit dan natuurlijk ook weer zo'n "staafje" en dan kan je dat "staafje" van dat oude rolletje gebruiken aan de trek kant.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
adje

O je was me even te vlug af met jou antwoord mxrider#28 :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
YZ 80 DAVID
Contacteer:

Als je rolletje op is haal je daar dat "staafje" uit en dat gebruik je dan voor het nieuwe rolletje en je bent weer gered
In dat nieuwe rolletje zit dan natuurlijk ook weer zo'n "staafje" en dan kan je dat "staafje" van dat oude rolletje gebruiken aan de trek kant.
dat heb ik al geprobeerd, maar in het rolletje zit net een ander staafje....die past er niet in
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
Sjokske

Als het met zo'n Torx-aansluiting (zeskantig sterretje) aan de onderkant is heb ik er nog wel liggen (heb zelf een Smith Top- Fuel).
Lamaarhoren :!: :!: :!:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
YZ 80 DAVID
Contacteer:

Ja, dat zoek ik met een zeskantig sterretje onderaan.
Zou je een mail naar mij willen sturen en wat je er voor wilt hebben: davidvanoosten@hotmail.com

Mijn dank is groot :D
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
mxrider#28

ad f schreef:O je was me even te vlug af met jou antwoord mxrider#28 :wink:
om precies te zijn 4 minuten :D maar beter 2x hetzelfde als helemaal geen antwoord :wink:
mxrider#28

YZ 80 DAVID schreef:
Als je rolletje op is haal je daar dat "staafje" uit en dat gebruik je dan voor het nieuwe rolletje en je bent weer gered
dat heb ik al geprobeerd, maar in het rolletje zit net een ander staafje....die past er niet in
dan is dat zeker geen orgineel rolletje? bij mijn smith evo zitten wel 2 dezelfde...
Sjokske

Pinnekes (= brabants voor staafjes) zijn al onderweg naar (volgens mij) het noorden.
Suc6 Rmee
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie