Ben vanmiddag weer even wezen sleutelen.
En ik kwam er ineens achter dat m'n carburateur gewoon niet goed in het inlaatrubber gestoken zat. Was me nog niet opgevallen.
Het zou goed kunnen dat dit gewoon de oorzaak is geweest van alle bovengenoemde problemen.
Dat ik dat niet eerder gezien heb
Maar verder moest ik toch ook een keer naar de koppeling kijken die nooit helemaal goed ontkoppelde.
Ik kwam er achter dat er twee verschillende type koppeling veren inzaten 37mm lang (volgens de boeken standaard) en 41mm om en om gemonteerd. Ik wil ze maar gaan vervangen door 6 gelijke veren.
Verder zaten er 6 gevoerde platen in en 7 stalen. In mijn werkplaats handboek van '96 staat het precies omgekeerd.

de motor is uit '95
Weet iemand of dit aantal klopt.
Nog even over de nokkenasketting: Hij ligt wel goed om het tandwiel maar je kan een enkel rolletje een klein stukje van het wiel aftrekken.
Opzich kan het denk ik geen kwaad om de ketting te vervangen.
Mijn cilinderkop en cilinder laat ik denk ik lekker gemonteerd. Kan ik op die manier de ketting vervangen?
Wat een verhaal zeg......

Graag uw mening.