ik ga van mijn super kanon KTM 525sx racing uit 2003 terug naar een 2takt Honda 250 uit 2003
misschien dit weekend al want ik ga zaterdag een testrit maken.
4-takt-->2-takt
Moderator: ghulst
en waarom ga jij die omruilen?
toen ik laatste keer wedstrijd rij was er ene kerel met nieuwste model ktm sx 525 en had al veel kosten gehad,2de reeks heeft hij trouwens niet kunnen uitrijde door kapotte kleppen
toen ik laatste keer wedstrijd rij was er ene kerel met nieuwste model ktm sx 525 en had al veel kosten gehad,2de reeks heeft hij trouwens niet kunnen uitrijde door kapotte kleppen
Mijn KTM sx525 is een super machine en niks geen problemen mee gehad.
(Ex wedstrijdmotor van Patrick van Gorp)
Maar ik wil toch wat sneller meer ervaring opdoen met crossen want ik rij pas 1 jaar op banen, en daarvoor is die KTM voor mij nog te lomp, hoewel het absoluut niet slecht gaat.
En over een jaar of 2 wil ik enduro's gaan rijden. (papiertje heb ik al)
Groeten Jan Bas
(Ex wedstrijdmotor van Patrick van Gorp)
Maar ik wil toch wat sneller meer ervaring opdoen met crossen want ik rij pas 1 jaar op banen, en daarvoor is die KTM voor mij nog te lomp, hoewel het absoluut niet slecht gaat.
En over een jaar of 2 wil ik enduro's gaan rijden. (papiertje heb ik al)
Groeten Jan Bas
Of heeft iemand een mooie snelle enduro voor lichtrijbewijs te koop staan
Wat doe jij dan bij Lemmens ?Jac TTR600 schreef:Hoezo , duur , wat dacht je van de Yamaha TTR 600 , luchtgekoeld , eenvoudige constructie en super degelijk , gewoon geen kosten , loopt altijd , kan op snelheid en kruip door sluip door prima mee , en bovenal hij kost nieuw nog minder als een 2 takt.
In het geruchtencircuit gaat het verhaal dat je KTM tweetakt wilt gaan rijden
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
O ja is dat zo Jac T , hier heb ik nog niets van gehoord.Sjokske schreef:Wat doe jij dan bij Lemmens ?Jac TTR600 schreef:Hoezo , duur , wat dacht je van de Yamaha TTR 600 , luchtgekoeld , eenvoudige constructie en super degelijk , gewoon geen kosten , loopt altijd , kan op snelheid en kruip door sluip door prima mee , en bovenal hij kost nieuw nog minder als een 2 takt.
In het geruchtencircuit gaat het verhaal dat je KTM tweetakt wilt gaan rijden
Maar ja ik ben net weer terug van een lang weekendje Polen dus de geruchten zullen wel in die tijd zijn ontstaan
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Zoals gewoonlijk gewoon kletsverhalen , NEE , ik ga geen KTM rijden en NEE zeker geen tweetakt , TTR bevalt prima , laat Lemmens maar kletsen , daar is hij goed in.
Woestijn is fijn !!!