Transalp, Dominator, Suzuki DR...
Minimaal 350cc... en in redelijk goede staat, dus geen totaal afgeragde crosser.
Moderator: ghulst
De echte hard core enduro bij Overveld kost €8250.STTEVE schreef:Misschien is de straatversie van die DR-Z wat, meer compromis, maar ook minder geld (5600 euries ipv 8600)
Dus geen KTM van 4000 of meer euri. En ook geen afgeragd barrel.Reprobate schreef:..lichte(re) enduro motor voor zowel mijzelf als mijn vrouw...
Dan gebruik je de verkeerde techniek om ze op te leggen, want Michelin laat zich m.i. juist heel makkelijk opleggen.Noppy schreef:
De wangen van deze banden zijn monsterachtig sterk. Met 2 man lopen sjorren om ze om te krijgen.
"Straatversie"was niet neerbuigend bedoeldNoppy schreef:Mijn straatversie was een heel goed uitgangspunt voor een woestijnverbouwing![]()
De verbouwing schijnt zo geslaagd te zijn dat ik uitgenodigd werd voor het Reistheater op de motorrai. Hij is dus vanaf 20 oktober op de RAI te bezichtigen
De verbouwing omvat ondermeer: RTT stuurdemper geïntegreerd in kroonplaat met afstandsbediening, TAG endurostuur, resetknopje voor de orginele Suzuki Tacho, Edelbrock 41mm carburateur met acceleratiepomp, passagiersteppen verwijderd, achterreflector aan sparbord afgezaagd, CFC case savers opplakplaten om het magnesium koppelingshuis te beschermen en last-but-not-least een gele 17L kunststof IMS tank. De motor staat nu op nieuw Michelin Enduro III/IV rubber.
Grx,
Noppy
Toekomstige uitbreidingen: Suzuki gelzadel