Yo,
Ik heb hier een blauw LC4 blok uit '92 volgens kenteken met een olieleiding die links onder uit het blok komt. Hij komt daar uit de krukasruimte, maar waar moet die op aangesloten worden?
Hij zat op de carter ontluchting, maar dat lijkt me niet helemaal te kloppen.
olieleiding vraag KTM LC4 blauw blok
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 1680
- Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
- Locatie: N52 00.692 E5 34.350
Ik weet hoe het hoort! (denk ik)
Ik stond toevallig gisteren bij een maat van me die twee oude LC4's heeft met blauw blok en bij 1 van die motoren liep er een leiding vanaf het blokfilter aan de onderkant van het blok naar het balhoofd waar hij met een banjo bout op het frame zat geschroefd. Dry sump motor met olie in het frame dus. Het was een heel lange leiding. Bedoelde je zoiets?
(edit) Oh, ik zie nu ineens dat bij jou de leiding aan de andere kant van het blok wegkomt. Nou ja... dan weet ik het dus niet
Ik stond toevallig gisteren bij een maat van me die twee oude LC4's heeft met blauw blok en bij 1 van die motoren liep er een leiding vanaf het blokfilter aan de onderkant van het blok naar het balhoofd waar hij met een banjo bout op het frame zat geschroefd. Dry sump motor met olie in het frame dus. Het was een heel lange leiding. Bedoelde je zoiets?
(edit) Oh, ik zie nu ineens dat bij jou de leiding aan de andere kant van het blok wegkomt. Nou ja... dan weet ik het dus niet
Beter laat dan nooit?
Hij loopt achter de cylinder om naar het oliefilter, rechts onder op het blok. Daar zitten twee banjo´s op: 1 voor de bovenkant van het blok, 1 voor bij de krukas.
Maurice
1990 LC4 Incas
Hij loopt achter de cylinder om naar het oliefilter, rechts onder op het blok. Daar zitten twee banjo´s op: 1 voor de bovenkant van het blok, 1 voor bij de krukas.
Maurice
1990 LC4 Incas
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!