Hillclimbing team NL

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Erik V

Afgelopen zondag in de CBR-groeve hebben we kennis gemaakt met het officiële Nederlandse Hillclimbing Team. Ze hadden een nieuwe helling uitgekozen om te beklauteren met een kruising tussen een crossmotor (Honda?KTM?...) en een Honda.....FIREBLADE :!: :roll: :!: :roll: :?: :roll: Als je denkt alles gezien en gehoord te hebben dan vergeet het maar. Deze gasten zijn werkelijk nergens bang voor. Nu paasmaandag hebben we ergens afgesproken aan een onneembare :?: berg. Na (goede?) afloop schrijf ik wel een verslagje.
Freek
Site Admin
Contacteer:

Maak je d'r even wat foto's van ?
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Contacteer:

Idd , wij willen foto's zien :lol:
Erik V

Met het beloofde verslagje zal ik heel kort zijn : ik moet wel want de mannen zijn niet komen opdagen. :( We hebben dan maar zelf voor spektakel gezorgd en dat staat op film :shock: . Degenen die naar de noppenforumdag komen kunnen dat filmpje dan eens bekijken en zelfs nabootsen. Wie een camera heeft moet die op 9 mei beslist meenemen. :wink:
Rudy
Contacteer:

Ik neem de digitale camera zowizo mee , alleen zijn de videotjes daarvan niet zo geweldig...... :oops:
Gast

Waar ligt die groeve juist ergens, en met wat kan je er rijden?
stimpie

kun je het filmpje misschien ook op het forum zette :?:
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Erik V

~tim~ schreef:kun je het filmpje misschien ook op het forum zette :?:
Neen !
En die andere vraag : je mag er niet zomaar rondrijden zonder de toestemming van de exploitant (Cbr-directie).
john b

dat is wel heel kort af
doe wat je niet laten kunt
Erik V

john b schreef:dat is wel heel kort af
Inderdaad, john b, je hebt helemaal gelijk. En nu kan ik hier 25 volzinnen gaan produceren waarom dat niet kan, maar dat verandert niets aan de zaak : Kan ik dat filmpje op het forum zetten ? Neen !
john b

wat dacht je van: helaas is dit absoluut niet mogelijk :lol:
Erik V

OK john b, hier komt ie dan : Helaas is het niet mogelijk om het filmpje op het forum te zetten. :wink:
john b

toppertje :lol:
Zot
Contacteer:

Erik V schreef:OK john b, hier komt ie dan : Helaas is het niet mogelijk om het filmpje op het forum te zetten. :wink:
Waarom niet? Anders kan ik het eventueel voor je doen.
Afbeelding
adje

Zot schreef:
Erik V schreef:OK john b, hier komt ie dan : Helaas is het niet mogelijk om het filmpje op het forum te zetten. :wink:
Waarom niet? Anders kan ik het eventueel voor je doen.
He' ex zot , je moet iets verder teruglezen in het topic dan weet je waar bovenstaande op slaat :lol:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Zot
Contacteer:

Ik ben niet helderzient en snap er geen fuck van. Geef mij maar een quote waaruit ik dat moet begrijpen.
Afbeelding
Rudy
Contacteer:

Ik snap het ook niet :lol:
adje

Volgens mij wil Eric het filmpje niet op het forum zetten omdat hij niet graag heeft dat iedereen kan zien hoe het er daar aan toe gaat :?
Anders gaan er te veel mensen rijden en wordt het voor hen steeds moeilijker om er te mogen rijden.

Eric , verbeter me als ik het niet goed zeg :oops: ( dat je het echt niet kan omdat je niet weet hoe het moet om het op het forum te zetten )

Sorry als het anders is :wink:

Afbeelding Afbeelding

Zot
Contacteer:

ad f. schreef:Volgens mij wil Eric het filmpje niet op het forum zetten omdat hij niet graag heeft dat iedereen kan zien hoe het er daar aan toe gaat :?
Anders gaan er te veel mensen rijden en wordt het voor hen steeds moeilijker om er te mogen rijden.

Eric , verbeter me als ik het niet goed zeg :oops: ( dat je het echt niet kan omdat je niet weet hoe het moet om het op het forum te zetten )

Sorry als het anders is :wink:
Zegge helderziende, waar staat dat dan?
Je zegt indirect dat ik het topic niet goed gelezen heb, maar dat is blijkbaar ook een veronderstelling.

Ik dacht dat dat vrouwen logica was :twisted:
Afbeelding
Erik V

Goed gezien Ad, maar er is nog een reden waarom ik het filmpje niet op het forum wil zetten : vorige week is er iemand (zonder vergunning) toch gaan rijden in de groeve waar grote werken bezig zijn. Hij volgde een piste die uitkomt op die werken, heeft de duikvlucht van zijn leven uitgevoerd en is zwaar toegetakeld naar het schijnt (details ken ik niet). Ook zijn er soms andere aktiviteiten in de groeve, waarbij je maar best niet in de weg gaat rijden : kleiduifschieten. Dus iedereen is bij deze gewaarschuwd.
adje

Zot schreef:
Zegge helderziende, waar staat dat dan?
Je zegt indirect dat ik het topic niet goed gelezen heb, maar dat is blijkbaar ook een veronderstelling.

Ik dacht dat dat vrouwen logica was :twisted:
Nou heb ik toch een beetje gelijk als je de reactie van Eric leest :o
Sorry als ik je eventueel gekwetst heb :shock:
Zot , waarom heb je je naam veranderd ?
Eerst was je toch ex zot :? waarom ben je nu dan weer zot ? :twisted: (is dit ook vrouwen logica)
Misschien kan Helen het ons vertellen :oops:

Afbeelding Afbeelding

Erik V

Misschien dacht zot dat hij clean (helemaal afgekickt) was. Maar goed nieuws voor hem : het kan alleen maar erger worden.
Zot
Contacteer:

ad f schreef:

Zot , waarom heb je je naam veranderd ?
Eerst was je toch ex zot :? waarom ben je nu dan weer zot ? :twisted: (is dit ook vrouwen logica)
Misschien kan Helen het ons vertellen :oops:
Omdat zot met google niet te vinden is en "ex zot" wel.
Ik werd een beetje in de gaten gehouden door mijn (ex) werkgever.

Had jij toch moeten weten met die glazen bol.
Afbeelding
Harry

Erik V schreef:Afgelopen zondag in de CBR-groeve hebben we kennis gemaakt met het officiële Nederlandse Hillclimbing Team. Ze hadden een nieuwe helling uitgekozen om te beklauteren met een kruising tussen een crossmotor (Honda?KTM?...) en een Honda.....FIREBLADE :!: :roll: :!: :roll: :?: :roll: Als je denkt alles gezien en gehoord te hebben dan vergeet het maar. Deze gasten zijn werkelijk nergens bang voor. Nu paasmaandag hebben we ergens afgesproken aan een onneembare :?: berg. Na (goede?) afloop schrijf ik wel een verslagje.
In het hillclimbing wereldje kom je echt de vreemdste creaties tegen, dit is echt niet zo bijzonder. In Rachau stond ik oog in oog met een 1000cc...PUCH MAXI???!!!. En even later een fonkelnieuwe LC8 met lange achterbrug (sommige lullen er echt niet over...) Of wat te denken van die Duitser, die met zijn Transalp steeds aan komt rijden, er ter plekke een lange achterbrug in schroeft, dan zijn ding doet en er daarna weer een jaartje mee naar zijn werk tuft?
Voor mooie plaatjes: www.hillclimbing.at, www.hillclimbing.ch, www.hillclimbing.be. Have fun!

ps. sorry voor het late reageren. Ben even weg geweest...
Plaats reactie