Moderator: ghulst
Inderdaad, john b, je hebt helemaal gelijk. En nu kan ik hier 25 volzinnen gaan produceren waarom dat niet kan, maar dat verandert niets aan de zaak : Kan ik dat filmpje op het forum zetten ? Neen !john b schreef:dat is wel heel kort af
He' ex zot , je moet iets verder teruglezen in het topic dan weet je waar bovenstaande op slaatZot schreef:Waarom niet? Anders kan ik het eventueel voor je doen.Erik V schreef:OK john b, hier komt ie dan : Helaas is het niet mogelijk om het filmpje op het forum te zetten.
Zegge helderziende, waar staat dat dan?ad f. schreef:Volgens mij wil Eric het filmpje niet op het forum zetten omdat hij niet graag heeft dat iedereen kan zien hoe het er daar aan toe gaat![]()
Anders gaan er te veel mensen rijden en wordt het voor hen steeds moeilijker om er te mogen rijden.
Eric , verbeter me als ik het niet goed zeg( dat je het echt niet kan omdat je niet weet hoe het moet om het op het forum te zetten )
Sorry als het anders is
Nou heb ik toch een beetje gelijk als je de reactie van Eric leestZot schreef:
Zegge helderziende, waar staat dat dan?
Je zegt indirect dat ik het topic niet goed gelezen heb, maar dat is blijkbaar ook een veronderstelling.
Ik dacht dat dat vrouwen logica was
Omdat zot met google niet te vinden is en "ex zot" wel.ad f schreef:
Zot , waarom heb je je naam veranderd ?
Eerst was je toch ex zotwaarom ben je nu dan weer zot ?
(is dit ook vrouwen logica)
Misschien kan Helen het ons vertellen
In het hillclimbing wereldje kom je echt de vreemdste creaties tegen, dit is echt niet zo bijzonder. In Rachau stond ik oog in oog met een 1000cc...PUCH MAXI???!!!. En even later een fonkelnieuwe LC8 met lange achterbrug (sommige lullen er echt niet over...) Of wat te denken van die Duitser, die met zijn Transalp steeds aan komt rijden, er ter plekke een lange achterbrug in schroeft, dan zijn ding doet en er daarna weer een jaartje mee naar zijn werk tuft?Erik V schreef:Afgelopen zondag in de CBR-groeve hebben we kennis gemaakt met het officiële Nederlandse Hillclimbing Team. Ze hadden een nieuwe helling uitgekozen om te beklauteren met een kruising tussen een crossmotor (Honda?KTM?...) en een Honda.....FIREBLADE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je denkt alles gezien en gehoord te hebben dan vergeet het maar. Deze gasten zijn werkelijk nergens bang voor. Nu paasmaandag hebben we ergens afgesproken aan een onneembare
berg. Na (goede?) afloop schrijf ik wel een verslagje.