Wachten jullie nog even met opgeven of kunnen jullie niet.
9 mei wordt schitterende dag wat weer betreft en verder gewoon lol maken en elkaars motoren ... betasten

Moderator: ghulst
Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
1) Huskie : bet: ok end.
2) Ad f : bet. ok end.
3) Erwindob : bet: ok end.
4) Jo Vdb : bet: ok end.
5) Helen : bet: ok end.
6) Dewiene : bet: ok end.
7) Pruus : bet: ok end.
8} Jan_b : bet: ok end.?
9) Rudy + daddy : bet: ok cross
10) Jos L : bet: end.
11) Willem Leijten : bet: end.
12) Hennie van Doesburg bet: end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: end.
14) Arno Stappershoef bet: end.
15) Henk Cornelisse bet: end.
16) JacTTR600 bet: end.
40).....
In hoeverre is de deelnemerslijst eigenlijk bijgewerktRudy schreef:Ik geloof dat ik de enige crosser ga worden
Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
10) Jos L : bet: end.
11) Willem Leijten : bet: end.
12) Hennie van Doesburg bet: end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: end.
14) Arno Stappershoef bet: end.
15) Henk Cornelisse bet: end.
16) JacTTR600 bet: end.
40).....
Op pagina 3 van dit topic staat de bijgewerkte deelnemerslijst (Sorry Sjokske, je staat op nummer 16Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
10) Jos L : bet: ok end.
11) Willem Leijten : bet:ok end.
12) Hennie van Doesburg bet: ok end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: ok end.
14) Arno Stappershoef bet: ok end.
15) Henk Cornelisse bet:ok end.
16) Sjokske bet: ok end.
17) S.Mangnus bet: ok end.
18} B.Compiet bet: ok end.
40).....
Hee, waar is clubmaat Jac TTR gebleven (toch geen ruggegraatHelen schreef:Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
Sorry Sjokske, je staat op nummer 16![]()
![]()
Mij lijkt het best dat de deelnemerslijst in een apart topic staat, zo is het duidelijker. Moderator? Eric?
Zit idd wel wat in , helaas ben ik hier geen mod dus zullen we op jo moeten wachtenHelen schreef:Op pagina 3 van dit topic staat de bijgewerkte deelnemerslijst (Sorry Sjokske, je staat op nummer 16Erik V schreef:DEELNEMERSLIJST NOPPENFORUMDAG 9MEI 2004 RIEMST :
10) Jos L : bet: ok end.
11) Willem Leijten : bet:ok end.
12) Hennie van Doesburg bet: ok end.
13) Dirk van de Lagemaat bet: ok end.
14) Arno Stappershoef bet: ok end.
15) Henk Cornelisse bet:ok end.
16) Sjokske bet: ok end.
17) S.Mangnus bet: ok end.
18} B.Compiet bet: ok end.
40).....![]()
)
Mij lijkt het best dat de deelnemerslijst in een apart topic staat, zo is het duidelijker. Moderator? Eric?
We zijn daar niet in bilstain he' , dus nu is het aan eric om voorop te rijden en de mooiste stukken aan ons te laten zienRudy schreef:
Mag ik mensen alvast een tip geven , kijk uit als je achter ad aan rij , je wil niet weten waar je allemaal terrecht kom
= volgens mij nog niet helemaal zeker vanwege een sleutelbeenbreuk van de coordinator des rits. Hijs gisteren in Lommel geopereerd en voorzien van de benodigde plaatstalen onderdelen en schroeven, en hoopt met een weekie of vier toch weer op z'n nieuwe Husa-Erg te zitten (en meters te maken)Jac TTR600 schreef:daarnaast geen we een weekend later met een delegatie van de taludrijders een weekend om en nabij bilstain rijden
Huskie, het lijkt mij geen goed idee om 2 motoren mee te nemen, omdat de busjes/auto's met aanhanger aan de vertrekplaats (Jacquemin) blijven staan. Alleen Rudy moet met zijn vervoermiddel naar de groeve rijden (met iemand van de organisatie). Het is niet de bedoeling om een rennerspark in de groeve te maken, want de laatste tijd is het veel te druk in de groeve. Nederlanders, Duitsers, quads (allemaal zonder toestemming) rijden er zelfs al 's zaterdags rond en als dat zo doorgaat, zal het op een dag misschien ook voor ons gedaan zijn. Wij zullen dan ook zo onopvallend mogelijk en dus met zo weinig mogelijk begeleiders met busjes e.d. naar de groeve gaan.huskie schreef:Misschien krijg ik wel 2 motoren in m'n bus. Neem ik die 125 crosser mee![]()
Lijkt me grappig om te zien hoever ik dan omhoog kom
Jan, bij mijn weten is er geen camping in de buurt van Riemst. Maar ik denk wel dat je op de parking van de vertrekplaats kunt kamperen als je dat even gaat vragen. En als ik mij niet vergis is er zaterdagavond een openluchtfuif of zoiets in datzelfde dorpje (Zichen-Zussen-Bolder). We kunnen dan zondag zien wat je ervaringen zijn met Belgisch bier.jan schreef:Zijn er nog mensen die ergens in de buurt op camping ofzo overnachten?
kunnen we vast moed indrinken voor de dag erna.
We komen met zijn drieen, en willen op tijd aan het ontbijt zitten
![]()
Is ergens een camping in de buurt....?